اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

عنوان دوره : تعمیر و نگهداری تجهیزات رمزارز

ابتدا باید بدانیم که انجام هر تراکنش در شبکه ارزهای دیجیتال نیاز به امنیت و قدرت پردازش دارد. در واقع دستگاه های ماینر این امنیت و قدرت پردازش را در اختیار شبکه رمزارز گذاشته اند از طرفی این شبکه نیاز به قدرت پردازش بالا برای حل مسائل پیچیده ریاضی دارد. در واقع ماینرها قدرت پردازش خود را در اختیار شبکه گذاشته، و شبکه در قبال این قدرت پردازش به شما رمزارز پاداش میدهد.

توجه داشته باشید انجام این فرایند با کامپیوترهای خانگی یا موبایل قابل انجام نیست، زیرا مسائل ریاضی شبکه آنقدر پیچیده اند که نیاز به قدرت پردازش ویژه ای دارند. در سال های اخیر حجم قابل توجهی از سرمایه گذاری ها به سمت صنعت ماینینگ و احداث مزارع گسترده استخراج رمز ارز سرازیر شده است، به طوری که حتی دولت ها هم شروع به استخراج ارزهای رمز پایه کرده اند همچنین با توسعه روز افزون این صنعت در دنیا نیاز به بخش تعمیرات و سرویس این تجهیزات و دستگاه ها بیشتر احساس میشود.

هر دستگاه ماینر شامل بخش و قطعات مختلفی است برخی از آنها عبارتند از یک مادربرد معمولی که قابلیت اتصال به تعدادی کانکتور برای کارت های GPU را دارد، یک حافظه داخلی 100 تا 250 گیگابایتی برای نگهداری کیف پول رمزارزها، چندین کارت GPU که مهترین اجزای دستگاه هستند، یک یا چند POWER ، کلید POWER ، آداپتور برق برای کارت GPU، کلید POWER، فن خنک کننده دستگاه و …. ، بروز خرابی در هر یک از این اجزا موجب توقف کارکرد دستگاه میشود ،  در این مرحله رفع خرابی سیستم بر عهده یک متخصص تعمیرات خواهد بود.

نماد آموزش

نماد آموزش دوره اموزشی تعمیرات و نگهداری تخصصی در انجمن یونیننس به اختصار نمایش داده شده است .

- معرفی دوره تعمیرات و نگهداری دستگاه ماینر UCC-R

کمپانی Bitmain چین یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان دستگاه ماینر است که در سال های اخیر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات دستگاه ماینر در کشور چین کرده است. از طرفی به دلیل اینکه این دوره ها بصورت تخصصی در کشور ما برگزار نمیشود لذا تصمیم گرفتیم دوره تعمیر و نصب دستگاه های ماینر را زیر نظر اساتیدی که خودشان در کشور چین از طریق کمپانی Bitmain اموزش دیده اند برگزار کنیم تا این دانش را برای علاقه مندان این حوزه در ایران گسترش دهیم.

از آنجایی که فناوری بلاکچین و استخراج ارز دیجیتال یک صنعت نو پاست و در همه کشورها از جمله ایران احداث مزرعه های ماینینگ روز به روز درحال افزایش است، نیاز به تخصص نصب و راه اندازی این دستگاه ها هم شدیدا احساس میشود.

درحال حاضر تعمیرات و راه اندازی ماینرها در ایران اغلب زیر نظر افرادی است که هیچ دانش و تخصص حرفه ای و اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و همین امر موجب آسیب دیدن دستگاه و تجهیزات در طول زمان میشود. دوره تخصصی تعمیرات تجهیزات ماینر فقط در کشور چین در دسترس است، پس افراد علاقه مند به دلیل سختی سفر و هزینه ها نمیتوانند در این دوره ها شرکت کنند و در نتیجه با ابزار و دانش کمی در مقابل با مسائل مربوط به نگهداری و تعمیر دستگاه ماینر مواجه میشوند.

- ویژگی دوره های آموزشی :

- مدرسان و اساتید مرکز :

اساتید سازمان یونیننس در حوزه اموزش تعمیر و نگهداری تجهیزات استخراج ارزهای رمز پایه دارای پیشینه حداقل 10 ساله هستند همچنین خود از اعضای آموزش دیده در کمپانی های بزرگی همچون BITMAIN و … میباشند، از طرفی برنامه ریزی های واحد آموزش بمنظور توسعه علوم و بروز بودن مباحث آموزشی منجر به این شده است که سالانه طی 2 مرحله کلیه اساتید در حوزه بلاکچین تحت آموزشهای سطح بالا قرار میگیرند و این خود موجب رشد علمی این دانشکده بصورت روز افزون شده است. امروزه بالغ بر 320 نفر بعنوان هیئت علمی و مدرس در داخل و خارج از کشور با دانشکده سرمایه گذاری یونیننس همکاری دارند لذا میتوان این شرایط را بعنوان بزرگترین مزیت و نقطه عطف در این مرکز نام برد. 

- شرایط عمومی دوره :

[table id=4 /]

- سرفصل دوره تعمیر و نگهداری تجهیزات ماینینگ

رتبه آموزشی
9.7/10

- اهداف دوره آموزشی :

در پایان دوره آموزش تعمیرات و نگهداری تجهیزات ماینینگ دانش پذیر قادر خواهند بود کلیه مباحث تئوری و عملیاتی را در این حوزه از پایه تا تخصصی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد، همچنین در پایان کلاس و گذراندن کارگاه های عملی کلیه دانش پذیران قدرت لازم را بمنظور تشخیص خرابی، رفع خرابی، نگهداری تجهیزات بدست خواهد آورد، این موارد شامل :

1- تشخیص خرابی و بررسی علل بروز خرابی

2- رفع خرابی شامل تعمیرات و یا تعویض قطعات معیوب

3- اصول سرویس و نگهداری منظم از تجهیزات ماینینگ

- سوالات متداول :

دوره های ترمیک بصورت دو جلسه در هفته برگزار میشوند و با احتساب گذراندن 28 ساعت اموزش میتوان نتیجه گرفت که دوره در مدت یک ماه به اتمام میرسد.

خیر برای حضور در دوره تعمیرات و نگهداری رمز ارزها نیازی به هیچگونه پیش نیازی نمیباشد

کلیه موارد مربوط به تعمیرات و نگهداری تجهیزات در حوزه رمز ارز ها اموزش داده خواهد شد

خیر ، دوره های آموزشی مرکز یونیننس فقط در مرکز تهران برگزار میشود و سایر دانشپذیران شهرستانی میتوانند از شرایط دوره های کوتاه مدت حضوری یا غیر حضوری برای اموزش بهره بگبرند

حداقل سن مجاز بمنظور شرکت در دوره های آموزشی 17 سال میباشد.

- ادامه فرایند ثبت نام :

از طریق گزینه ادامه فرایند ثبت نام میتوانید نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس تعمیرات و نگهداری تجهیزات ماینر اقدام نمایید .

- سایر دوره های مرتبط

78 پاسخ

  1. سلام
    وقتی دوره تموم شد گواهینامه معتبری میگیرم که نشون بده من صلاحیت تعمیر دستگاه ماینر رو دارم؟

  2. کار عملی هم انجام میشه سرکلاسا؟که مثلا خودمون چیزی که یاد گرفتیم رو تمرین کنیم؟

  3. سلام میشه عناوین جذاب دوره تعمیر و نگهداری دستگاه ماینر یونیننس را نام ببرید ؟

  4. سلام از عناوین جذاب دوره آموزش تعمیرات ماینر یونیننس میشه به موارد زیر اشاره کرد :

    شناخت قطعات الکترونیک SMD و DIP شامل تست و اندازه گیری
    آموزش تعمیرات پاور ماینر و ساخت تستر پاور و عیب یابی تخصصی
    آموزش تعمیر کنترلبرد دستگاه ماینینگ، آپدیت و عیب یابی
    آموزش تعمیر هشتبرد، ریبال چیپست ها و ولتاژگیری
    اشکالات نصب و راه اندازی فارم و بررسی عیوب نصب
    بررسی دستگاه های مختلف استخراج ارزهای دیجیتال از لحاظ ساختاری
    تفاوت مدار دستگاه ماینر آوالون، کانان، پانگولین و بیتمن انتماینر

  5. سلام در دوره آموزش تعمیرات دستگاه ماینر یونیننس شما با ساختار مدلها و برندهای مختلف که در بازار است آشنا شده و علت ایراد و نحوه عیب یابی و تعمیر ماینر را یاد میگیرید. دستگاههای ماینر کار پردازش و محاسبات بسیار حرفه ای را انجام میدهند و بطور شبانه روز روشن هستند. دستگاه ماینر در یک فارم حرارت زیادی تولید میکند و همین امر باعث خرابی آن میشود. همچینین نوسان برق و آسیب های شبکه ای در نرم افزار دستگاه ماینر نیز ممکن است به آن آسیب وارد کند.

  6. سلام خیر در دوره آموزش تعمیرات ماینر یونیننس ابتدا با الکترونیک اس ام دی مربوطه آشنا میشوید یعنی اینکه قطعات دیپ و اس ام دی از جمله خازن، مقاومت، دیود، ترانزیستور، سلف، ترانسفورماتور,آی سی و… را خواهید شناخت و آنها را روی بردهای الکترونیک از یکدیگر تمییز خواهید داد.

  7. سلام و درود

    کم شدن عمر دستگاه
    بالا رفتن هزینه مصرف برق
    کاهش میزان سرعت استخراج

    از عوامل رسیدگی نکردن به ماینرها است.

  8. سلام در دوره آموزش تعمیرات دستگاه ماینر ایا در رابطه با انواع دستگاه های ماینر صحبت می شود ؟

  9. سلام بله همین طور است در دوره آموزش تعمیرات دستگاه ماینر یونیننس شما با ساختار مدل ها و برندهای مختلف که در بازار است آشنا شده و علت ایراد و نحوه عیب یابی و تعمیر ماینر را یاد میگیرید.

  10. بله شما در کلاس آموزش تعمیر ماینر میتوانید روشهای نصب و راه اندازی فارم و تعمیر پاور ماینینگ و تعمیر هشبرد را یاد بگیرید.

  11. در سال های اخیر حجم قابل توجهی از سرمایه گذاری ها به سمت صنعت ماینینگ و احداث مزارع گسترده استخراج رمز ارز سرازیر شده است

  12. به طور کلی خرابی در دستگاه ماینر بیت کوین می تواند ناشی از آسیب دیدن یا خرابی قطعاتی مانند پاور، کارت گرافیک، ریگ ماینینگ، مادربرد و … باشد

  13. معمولا برای تعمیر پاور ماینر شما حدود ۸ میلیون ابزار نیاز دارید ولی برای تعمیر هشبرد دستگاه های حرفه ای مانند BGA Machine و ابزار لحیم کاری مصرفی گرانی نیاز است. البته شما با ابزار تعمیر پاور میتوانید تا حدودی هشبردها را عیب یابی و تعمیر کنید. ناگفته نماند هر دستگاهی تستر خودش رو لازم داره که ما در کلاس خرید آنرا توصیه نمی کنیم

  14. سلام هزینه ای که بابت آموزش تعمیرات و عیب یابی دستگاه ماینر بیت کوین دریافت می شود هزینه زیادی نبوده و با توجه به درآمد بالایی که می توان از این شغل به دست آورد صرفه اقتصادی دارد.

  15. سلام هشتاد درصد خرابی ها بر روی دستگاه های ماینر به علت خرابی پاورهای آمپر بالای آن می باشد

  16. سلام

    تعمیرات پاور ماینر شامل پاور هوشمند
    تعمیر هشبرد انواع دستگاه ماینر
    تعمیر کنترل برد و آپدیت بایوس
    راه اندازی فارم و برق کشی صحیح
    نصب اپلیکیش و تنظیمات شبکه فارم
    تعمیر سوئیچ، مودم و هاب
    ساخت تابلو برق فارم ماینر

  17. دستگاه ماینر در یک فارم حرارت زیادی تولید میکند و همین امر باعث خرابی آن می شود

  18. سلام برای شروع به یادگیری تعمیرات ماینر از چه قسمتی باید شروع کنیم ؟

  19. سلام بر شما، سعی کنید برای اینکه یک تعمیرکار حرفه ای دستگاه ماینینگ شوید از دستگاههای ساده تر مانند تعمیر پاور کامپیوتر و یا یک آداپتور ساده شروع کنید. یادگیری تعمیر پاور ماینر زیاد پیچیده نیست در صورتیکه شما پایه قوی در این زمینه داشته باشید.

  20. باید توجه داشت که پاور ماینر با پاور کامپیوتر متفاوت است و تعمیرات آن دارای قلق هایی است

  21. امروزه تمام استخراج های بزرگ و اصلی بیت کوین بر روی سیستمهای تحت ASIC صورت می پذیرد، دستگاه در صورتی کارآمد است که به ازای هر هش ریت، هزینه ی برق کمتری پرداخت شود.

  22. سلام مزیت این دوره نسبت به آموزشگاه های دیگر این بود که همه موارد و سرفصل ها رو در همین دوره آموزش داد و از دانش پذیر پول الکی نگرفت، ممنونم از یونیننس

  23. سلام من در این دوره شرکت کردم و خیلی مطالب آموزنده و درآمدزایی رو یاد گرفتم، الان هم مشغول به کارم ، ممنون از یونیننس

  24. سلام برشما، ما هم ممنونیم ازتون به خاطر حسن اعتمادتون به امید موفقیت های بیشتر

  25. وظیفه هشبرد ها محاسبه میباشد که هشبرد از سه قسمت IC ASIC و IC power و IC Program تشکیل شده اند.

  26. سلام بله دستگاه های ماینر کار پردازش و محاسبات بسیار حرفه ای را انجام میدهند و بطور شبانه روز روشن هستند.

  27. سلام معمولاً این ایرادها شامل روشن نشدن دستگاه ماینر ، عدم نمایش آیپی ، کاهش تراهش کلی دستگاه ، خارج شدن هش برد از مدار ، خراب شدن پاور ، کارکرد غیر صحیح فن ها و …. می شوند.

  28. سلام ایا با کامپیوتر هم میشه استخراج کرد؟ هدف از این استخراج چیست ؟

  29. سلام خیر استفاده از کامپیوتر های خانگی تا دستگاه هایی که به صورت اختصاصی جهت استخراج ارز مجازی طراحی شده اند همگی به دنبال تصاحب سهم بیشتر از این بازار سهمی بوده اند .

  30. پاورها معمولاً به دلیل نوسان برق شدید ، گرمای محیطی و برخی مواقع بدلیل وجود داشتن یک قطعه ی معیوب از پیش (کارخانه سازنده) طی زمان به مشکل برخود میکنند.

  31. برای استخراج بیت کوین نیاز است تا دستگاه ماینر به صورت دائمی روشن باشد و به همین دلیل ممکن است این دستگاه دچار مشکلات و خرابی های زیادی گردد که افراد عادی قادر به تعمیر آن نمی باشند و نیاز است تا آن را به تعمیرکاری که در این زمینه تخصص دارد مراجعه نمود.

  32. سلام در ماینرها تعمیرات هشبرد بیشتر یا کنترل برد یا پاور ؟

  33. در ماینرها درصد درست شدن پاور نسبت به هشبرد و کنترل برد بسیار بیشتر است.

  34. سلام ایا می تونیم بعد از شرکت در دوره تعمیرات دستگاه ماینر وارد بازار کار شویم ؟

  35. FGI شما می توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ماینر به یک متخصص حرفه ای در زمینه تعمیرات این دستگاه ها تبدیل شوید و بعد از آن وارد بازار کار شوید

  36. سیستم هایی موفق تر هستند که سرعت پردازش بالاتری نسبت به بقیه سیستم ها دارند.

  37. با از کار افتادن یک یا چند چیپ یا بخش تغذیه هش‌برد با کاهش قدرت پردازش دستگاه (هشریت) مواجه می‌شوید

  38. سلام ممنون میشم یه توضیحاتی در مورد واتر کولینگ ماینر بفرمایید ؟

  39. سیستم خنک کننده واتر کولینگ همانند رادیاتور خودرو عمل می کند. اگر بخواهیم جزئی تر روند کاری واتر کولینگ را بگوئیم، به این شکل است که ابتدا جریان آب وارد یک محفظه مستطیل شکل می شود. ( می تواند این محفظه شکل های دیگری داشته باشد اما ما به طراحی پیشفرض این فناوری توجه کرده ایم ).

  40. در دوره آموزش تعمیرات ماینر ابتدا با الکترونیک اس ام دی مربوطه آشنا میشوید یعنی اینکه قطعات دیپ و اس ام دی از جمله خازن , مقاومت , دیود , ترانزیستور , سلف , ترانسفورماتور,آی سی و…را خواهید شناخت و آنها را روی بردهای الکترونیک از یکدیگر تمییز خواهید داد.

    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  41. این خرابی ها شامل:

    کارت گرافیک
    پاور
    مادربرد
    ریگ ماینینگ

    می باشد.
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  42. استخراج بیت کوین(ارز دیجیتال) می تواند بسیار پرسود باشد، در صورتی که برق ارزان و سخت افزار مربوط به آن را داشته باشید.

    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  43. اگر دستگاه ماینر روشن نشود و یا در برق رسانی به مشکل برخورد نمایید اولین امکان برای بوجود آمدن این خرابی ، پاور دستگاه میباشد
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  44. ماینر ها از سه قسمت تشکیل شده اند که هر قسمت مسعولیت انجام یک کار را دارند

    ۱)پاور: وظیفه پاور نبدیل برق ۲۲۰ ولت AC(برق شهری) به ۱۲ تا ۱۵ولت DC میباشد پاور قسمت تغذیه دستگاه میباشد
    ۲)کنترل برد: وظیفه کنترل برد انتقال اطلاعات ومحاسبات هشبرد به شبکه میباشد لازم به ذکر میباشد کنترل برد شامل IC NAND وIC Processor وIC RAM وIC Network میباشد
    ۳)هشبرد: وظیفه هشبرد ها محاسبه میباشد که هشبرد هانیز از سه قسمت IC ASICوIC powerوIC Program تشکیل شده اند
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *