اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

ارز دیجیتال

اموزش ارز دیجیتال تحلیل بازار رمز ارز

آموزش آکادمیک

آموزش کوتاه مدت

آموزش خصوصی

آموزش عمومی

امروز مورخ: [wikiwordpress] :

دوره آموزش جامع ارز دیجیتال (تحلیلگر)

- معرفی دوره تحلیلگری بازار رمز ارز :

برگزاری دوره اموزش تحلیل بازار ارز دیجیتال در انجمن و آموزشگاه علمی تحت نظارت یونیننس ، یک تحلیلگر بازار سرمایه و ارز های دیجیتال قادر است با در نظر گرفتن تاثیرات عوامل فاندمنتال و تکنیکال به چگونگی آینده بازار پی ببرد، آموزش تحلیل بازار رمز ارزها یا بعبارتی آموزش ارزهای دیجیتال از این قائده مستثنی نیست و یک تحلیلگر خبره در حوزه ارزهای رمزنگاری شده قادر خواهد بود با در نظر گرفتن گذشته بازار و همچنین تاثیرات فاندمنتال به روند و حرکت بازار در آینده پی ببرد ، تحلیل بازار رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال مشابه سایر بازارهای مالی نیازمند تخصص و تجربه است ، از طرفی علم و ساختار پشت پرده در بازار ارزهای دیجیتال آنچنان دقیق، حساس و نیازمند تخصص است که کمتر کسی را بخصوص در ایران میتوان یافت که به تمام ابعاد این بازار مسلط باشد .

از طرفی افرادی سودجو صرفا با اهداف مالی اقدام آموزش در حوزه ارزهای رمز نگاری شده کرده اند بطوریکه متقاضیان این رشته پس از اتمام کلاس هیچگونه بار علمی، تجربی و تخصصی را نخواهند داشت! و تنها با کوله باری از مطالب نادرست و وعده و وعید های واهی وارد بازارهای رمزارز میشوند که در نهایت با نا امیدی و یا ضررهای سنگین از بازار خدا حافظی میکنند! 

در دوره های آموزشی ترمیک مجموعه آموزشی یونیننس آخرین دستاوردها و علوم حاکم بر بازارهای رمز ارز بصورت انحصاری و استاندارد تدوین و در اختیار دانشپذیران قرار گرفته شده است بطوریکه که جای هیچگونه ابهام در بخش های مختلف این بازار وجود نخواهد داشت ، مجموعه یونیننس به پشتوانه 30 سال حضور در بازارهای کلان مالی و سرمایه گذاری در داخلی و خارجی هم اکنون بعنوان تنها مرجع آموزش تخصصی و استاندارد کشور در حوزه بلاکچین و رمز ارز شناخته میشود.

مشخصات دوره آموزش تحلیل بازار رمز ارز

دوره اموزش تخصصی ارزهای دیجیتال یا بعبارتی ارزهای رمز نگاری شده با همکاری و میزبانی انجمن علمی یونیننس تدارک و برگزار میشود ، در این دوره اموزشی کلیه مباحث و مفاهیم پایه و اساسی در بازار ارزهای دیجیتال بصورت صفر تا صد و جامع در بالاترین سطح علمی تدریس میشود .

آموزش ارزهای دیجیتال و تحلیل رمز ارزها به ما کمک میکند که بتوانیم از طریق تحلیل اساس این بازار و از سه طریق کسب درامد کنیم : 

1- کسب درامد از بازار ارزهای دیجیتال بواسطه سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در این حوزه .

2- کسب درامد از بازار ارزهای رمز نگاری شده بواسطه ورود به معاملات خرید و فروش جهانی .

3- کسب درامد از بازار رمز ارزها بواسطه استخراج منابع و ارزهای دیجیتال از طریق ماینینگ رمز ارزها .

نماد آموزش

نماد دوره تخصصی اموزش تحلیلگر خبره بازارهای رمز ارز در انجمن یونیننس به اختصار نمایش داده شده است .

- تحلیل تخصصی بازار ارزهای دیجیتال :

در دوره تحلیلگری بازار ارزهای برپایه رمز ارز یا به اصطلاح ارزهای دیجیتال دانشپذیران با مباحث تحلیل بازارهای مالی در حوزه رمز ارزها در 4 شاخه اصلی  شامل تکنیکال ، فاندمنتال ، روانشناسی و احساسی آشنا خواهند شد ، در این دوره مباحث آموزش بصورت کاملا استاندارد و علمی با پشتوانه در زمینه های تحلیل بازار به دانش پذیران آموزش داده میشود .

- آموزش حضوری و آکادمیک ارز دیجیتال :

دوره اموزش آکادمیک و حضوری ارز دیجیتال : کلاس های اموزش حضوری ارز های دیجیتال به گونه ای تدوین و گردآوری شده اند که علاقه مندان و متقاضیان به منظور شرکت در دوره اموزش حضوری ارز های دیجیتال میتوانند از طریق همین سامانه و بصورت اینترنتی نسبت به رزرو کلاس ارز دیجیتال اقدام نمایند . دوره های اموزش حضوری ارز دیجیتال بصورت P2F بوده و متقاضیان به منظور شرکت در این دوره  اموزشی میبایست بصورت فیزیکی در کلاس مورد نظر حضور داشته باشند .

- آموزش آنلاین و غیر حضوری ارزهای دیجیتال :

دوره اموزش آنلاین و غیر حضوری ارز دیجیتال : کلاس های اموزش غیر حضوری و آنلاین ارز های دیجیتال به گونه ای تدوین و گردآوری شده اند که علاقه مندان و متقاضیان به منظور شرکت در دوره اموزش غیر حضوری ارز های دیجیتال میتوانند از طریق همین سامانه و بصورت اینترنتی نسبت به رزرو کلاس آنلاین ارز دیجیتال اقدام نمایند . دوره های اموزش غیر حضوری ارز دیجیتال بصورت P2O بوده و متقاضیان به منظور شرکت در این دوره  اموزشی میبایست بصورت آنلاین در کلاس مورد نظر حضور داشته باشند .

- ویژگی دوره های آموزشی :

- مدرسان و اساتید مرکز :

اساتید سازمان یونیننس در حوزه تحلیلگری بازار رمز ارزها دارای پیشینه حداقل 10 ساله هستند همچنین خود از اعضای آموزش دیده در کمپانی های بزرگی همچون BITMAIN و … میباشند، از طرفی برنامه ریزی های واحد آموزش بمنظور توسعه علوم و بروز بودن مباحث آموزشی منجر به این شده است که سالانه طی 2 مرحله کلیه اساتید در حوزه بلاکچین تحت آموزشهای سطح بالا قرار میگیرند و این خود موجب رشد علمی این دانشکده بصورت روز افزون شده است. امروزه بالغ بر 320 نفر بعنوان هیئت علمی و مدرس در داخل و خارج از کشور با دانشکده سرمایه گذاری یونیننس همکاری دارند لذا میتوان این شرایط را بعنوان بزرگترین مزیت و نقطه عطف در این مرکز نام برد. 

- شرایط عمومی دوره :

[table id=6 /]

- سرفصل دوره تحلیلگری بازار رمز ارز:

رتبه آموزشی
9.7/10

_ مقدمه‌ای بر ارزهای رمزنگاری ‌شده

_ بررسی اصطلاحات رایج در حوزه بلاکچین و رمز ارزها

_ انواع فرصت های سرمایه گذاری در بازار های رمز ارز پایه

_ بررسی ساختار بلاکچین 

_  بررسی جامع رمز ارز بیت کوین

_ بررسی آلت کوین ها و روش های سرمایه گذاری در آنها

_ بررسی انواع روش های ذخیره رمز ارز

_ بررسی انواع کیف پول های رمز ارز

_ اموزش نحوه ذخیره، ارسال و دریافت رمز ارز 

_ معرفی و برسی مراجع مهم در حوزه بلاکچین

_ اموزش سرمایه گذاری در ICO

_ اموزش تحلیل و تشخیص نوع  ICO 

_ آشنایی با سایت COINMARKETCAP

_ اموزش نحوه ایجاد COP

_ آموزش تحلیل تکنیکال 

  • اصول تحلیل تکنیکال
  • انواع نمودار
  • انواع روند ها
  • انواع الگوهای کندل استیک
  • انواع اندیکاتور و اسیلاتور های پر کاربرد
  • اشنایی با ابزار فیبوناچی
  • آموزش کار با ایچیموکو
  • انواع روش های سیگنال گیری
  • انواع روش های معاملاتی
  • تحلیل با استفاده از علوم پرایس اکشن

_ آموزش تحلیل فاندمنتال

  • اصول تحلیل فاندمنتال در مارکت رمز ارز
  • بررسی مراجع اطلاعاتی معتبر در بازار
  • تاثیر شاخص های مختلف بر ارزش یک رمز ارز

_ آموزش استخراج رمز ارز

_ بررسی و معرفی مراجع اصلی در حوزه استخراج رمز ارز

_ تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای ماینینگ

- اهداف دوره آموزشی :

در پایان دوره آموزش تحلیلگری بازار رمز ارزها دانش پذیران قادر خواهند بود کلیه مباحث تئوری و عملیاتی تحلیلی را از پایه تا تخصصی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد، همچنین در پایان کلاس دانش پذیر قدرت تحلیل اینده بازار را بر اساس اصول تکنیکال و فاندمنتالخواهد داشت این موارد شامل :

1- تحلیل بازار رمز ارزها بر اساس اصول تحلیل تکنیکال

2- تحلیل بازار رمز ارزها بر اساس اصول تحلیل فاندمنتال

3- بررسی انواع چارت ها و تصمیم گیری معاملاتی بر اساس تحلیل شخصی و …

- سوالات متداول :

دوره های ترمیک بصورت دو جلسه در هفته برگزار میشوند و با احتساب گذراندن 28 ساعت اموزش میتوان نتیجه گرفت که دوره در مدت یک ماه به اتمام میرسد.

برای شرکت در دوره تحلیلگری گری نیازی نیست پیش نیازی را گذرانده باشید و دانشپذیران با هر سطح علمی مبتدی تا متوسط میتوانند در دوره تحلیلگری شرکت کنند.

در دوره اموزشی تحلیلگری کلیه مباحث اعم از تحلیل تکنیکال ، فاندمنتال ، احساسی و روانشناسی بازار مورد اموزش قرار میگیرد

خیر ، دوره های آموزشی مرکز یونیننس فقط در مرکز تهران برگزار میشود و سایر دانشپذیران شهرستانی میتوانند از شرایط دوره های کوتاه مدت حضوری یا غیر حضوری برای اموزش بهره بگبرند

حداقل سن مجاز بمنظور شرکت در دوره های آموزشی 17 سال میباشد.

- ادامه فرایند ثبت نام :

از طریق گزینه ادامه فرایند ثبت نام میتوانید نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس آموزش تحلیلگر خبره ارز دیجیتال اقدام نمایید .

- سایر دوره های حضوری مرتبط :

- سایر پکیج های آموزشی مرتبط :

پکیج آموزش تحلیل بازار رمز ارز

پکیج آموزش معامله گری بازار رمز ارز

پکیج آموزش تعمیرات ماینر

بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال کشور

انجمن یونیننس طبق گزارش رسمی موسسه اپوتنیک اروپا بعنوان بهترین اموزشگاه ارز دیجیتال و رتبه نخست اموزش در حوزه ارزهای دیجیتال و رمز نگاری شده میباشد ، این انجمن بعنوان برترین انجمن علمی دنیا با بیش از 6000 نفر هیئت علمی بعنوان یکی از بهترین اموزشگاه های ارز دیجیتال یا بعبارتی رمز ارز در کشور میباشد . انجمن یونیننس با یجاد شبکه اموزشگاهی خود این امکان را برای عموم علاقه مندان به ارزهای دیجیتال فراهم نموده است که بدین وسیله بتوانند از مباحث علمی و روش های تحلیلگری و معامله گری در این حوزه استفاده کنند .

آموزش جامع و صفر تا صد بازار رمز ارز

آموزش ارز دیجیتال یا بعبارتی آموزش تحلیل جامع و تخصصی ارزهای دیجیتال وارزهای رمزنگاری شده در انجمن یونیننس برای عموم افراد و علاقه مندان به این بازار آزاد است .

در دوره های اموزش جامع ارز دیجیتال در انجمن یونیننس مباحث و سرفصل های اموزش بگونه ای تدوین شده است که دانشپذیر بصورت صفر تا صد قادر خواهد بود در این بازار تسلط نسبی یافته و به فعالیت در بازار ارز دیجیتال بپردازد . اموزش فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بدون شک یکی از پر بازده ترین و سود آور ترین اهداف مالی معاملاتی برای افراد خواهد بود.

آموزش آنلاین ارزهای دیجیتال

آموزش آنلاین ارزهای دیجیتال بعنوان بهترین روش های و پلتفرم های اموزش در ئنیا میباشد ، در اموزش انلاین ارز دیجیتال دانشپذیر قادر خواهد بود بدون حضور در کلاس اموزش ارز دیجیتال و تحلیل بازار رمز ارز ها بصورت آنلاین و غیر حضوری در دوره شرکت نمایند .

در این کلاس دانشپذیر قادر خواهد بود مشابه کلاس های حضوری در بحث و گفتگو در کلاس شرکت نموده و مشارکت فعال در کلاس داشته باشد ، از این رو دوره های اموزش انلاین ارز دیجیتال بسیار کاربردی و فعل گرا میباشد .

آموزش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال یا بعبارتی آموزش تحلیل جامع و تخصصی ارزهای دیجیتال وارزهای رمزنگاری شده در انجمن یونیننس برای عموم افراد و علاقه مندان به این بازار آزاد است .

در دوره های اموزش جامع ارز دیجیتال در انجمن یونیننس مباحث و سرفصل های اموزش بگونه ای تدوین شده است که دانشپذیر بصورت صفر تا صد قادر خواهد بود در این بازار تسلط نسبی یافته و به فعالیت در بازار ارز دیجیتال بپردازد . اموزش فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بدون شک یکی از پر بازده ترین و سود آور ترین اهداف مالی معاملاتی برای افراد خواهد بود.

78 پاسخ

  1. سلام ایا با شرکت در دوره تحلیلگر بازار رمزارز می تونیم به سودهای بسیار زیادی برسیم ؟

  2. سلام این موضوع را باید در نظر داشت که بسیاری از افراد از طریق رمز ارز وعده ثروت یک شبه می‌دهند. باید مراقب باشید که گول افرادی سودجو را نخورید. درست است سرمایه‌گذاری در رمز ارز ممکن است درآمدی بیشتر از بورس اوراق بهادار یا صندوق سرمایه گذاری داشته باشد. شما ممکن است با ۱۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری در بیت کوین، اتریوم و … در یک سال بیش از ۳۰۰ درصد سود کسب کرده باشید. با این حال باید اذعان داشت که وقتی صحبت از ارزهای رمزنگاری شده می‌شود شک و تردید زیادی وجود دارد که بازدهی آن فقط برای یک سال است و چشم‌اندازی از آینده آن وجود ندارد. اما شواهد تاکنون نشان داده است که ارزهای رمزنگاری شده واقعی هستند و به طور فزاینده‌ای تولید می‌شوند تا بمانند.

    بنابراین توصیه می‌شود اگر در مرحله حدس و گمان به سر می‌برید سرمایه‌گذاری در این مقوله را با مقادیر کم شروع کنید با شرکت در دوره های یونیننس می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید

  3. روش های زیادی برای کسب درآمد در صنعت ارز دیجیتال وجود دارد، اما همه آنها موثر و ایمن نیستند. برای اطلاعات بیشتر در دوره مورد نظر ثبت نام نمایید.

  4. سوینگ تریدینگ (به انگلیسی Swing Trading) یکی از سبک‌های ترید است که در آن، معاملات در دوره‌های زمانی روزانه یا هفتگی انجام می‌شود و هدف تریدر کسب سود از نوسانات کوتاه‌مدت بازار است.

  5. سلام، همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بیت کوین شکل فیزیکی ندارد و به‌شکل دیجیتالی منتقل می‌شود. بنابراین، برای خرید بیت کوین لازم نیست حضوری اقدام کنید،

  6. سلام همواره از بیت کوین به عنوان اولین کریپتوکارنسی‌ ایجاد شده‌ یاد می‌شود. اما شاید بهتر باشد بیت کوین را اولین رمزپول (کریپتومانی) و سایر ارزها (آلت‌کوین‌‌ها) را رمزارز بنامیم

  7. سلام بر شما مباحث ماینینگ‌ و تریدینگ را آموزش خواهیم داد تا در این بازار بتوانید به روش های مختلف؛ سرمایه گذاری و درآمدزایی موفقی داشته باشید.

  8. ایا می توان فعالیت در این بازار را با سرمایه کم اغاز کرد و از این راه کسب درآمد نمود ؟

  9. این دقیقا کاریست که تریدرها (معامله گران) در این بازار انجام میدهند. تریدینگ جذاب ترین فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال است که میتوان آن را با سرمایه کم شروع کرد و به عنوان یک منبع درآمد جدید در نظر گرفت.

  10. سلام من در دوره تحلیلگری یک آموزشگاه شرکت کردم و هیچی یاد نگرفتم!! میشه در مورد آموزشگاه یونیننس صحبت بفرمایید ؟

  11. در دوره های آموزشی ترمیک مجموعه آموزشی یونیننس آخرین دستاوردها و علوم حاکم بر بازارهای رمز ارز بصورت انحصاری و استاندارد تدوین و در اختیار دانشپذیران قرار گرفته شده است بطوریکه که جای هیچگونه ابهام در بخش های مختلف این بازار وجود نخواهد داشت

  12. یادگیری دانش تحلیل تکنیکال و استفاده از تحلیل فاندامنتال است تا تریدر قادر به شناسایی فرصت‌هایی باشد که بازار در اختیارش قرار می‌دهد.

  13. سلام
    تحلیل بازار رمز ارزها بر اساس اصول تحلیل تکنیکال
    تحلیل بازار رمز ارزها بر اساس اصول تحلیل فاندمنتال
    آموزش داده می شود.

  14. سلام ایا بعد از این دوره می توانیم وارد تجارت بازار رمز ارز شیم ؟

  15. سلام در این دوره علاوه بر کسب دانش ترید و شناخت بازار، در ساعات کلاس های کارگاهی، دانش پذیر (تریدر) در یونیننس ،در کنار استاد وارد حوزه تجارت شده و تجربه کسب کند.

  16. این دوره تکمیل ظرفیت شده و در حال برگزاری است. برای ثبت نام در دوره بعدی به قسمت ثبت نام مراجعه فرمایید.

  17. سلام ایا واقعا پول درآوردن رو از این دوره تحلیلگری بازار رمزارز یاد میگیریم ؟

  18. هرراهی که می توانید از طریق آن از ارزهای دیجیتال پول ساخت رو در این دوره یاد خواهید گرفت، از مبتدی‌ترین تا حرفه‌ای ترین.

  19. آخرین دستاوردها و علوم حاکم بر بازارهای رمز ارز بصورت انحصاری و استاندارد تدوین و در اختیار دانشپذیران قرار گرفته شده است

  20. سلام در دوره های آموزشی ترمیک مجموعه آموزشی یونیننس آخرین دستاوردها و علوم حاکم بر بازارهای رمز ارز بصورت انحصاری و استاندارد تدوین و در اختیار دانشپذیران قرار گرفته شده است

  21. کسانی که از درآمد کنونی خود رضایت کامل دارند.
    کسانی که اعتقادی به درآمد آنلاین و دلاری ندارند.
    کسانی که بازارهای ارزهای دیجیتال را یک بازار شانسی و غیرقابل اعتماد می‌دانند.

  22. سلام بسته آموزشی به شما کمک می کند تا شناخت بهتری نسبت به رمزارز امروزی داشته باشید.

  23. ترید کردن موفقیت آمیز براین مبنا استوار می گردد که:
    ۱- اشراف و تسلط بر ساختار زیرین بازار
    ۲- تسلط و آگاهی از ساختار زیرین ذهنی خودمان

  24. سلام برآورد گردش مالی در بازار رمز ارز ایران به هیچ وجه کار آسانی نیست؛ چرا که مجاری و سکوهای متعدد خرید و فروشی وجود دارد که بخش اعظم آنها تمایلی به ارائه اطلاعات معاملات خود به‌صورت عمومی ندارند.

  25. سلام به شرکت کننده های فعال که تمرینات رو ارائه می دهند پیشنهاد همکاری داده میشود تا در صورت تمایل ایشان همکاری صورت گیرد.

  26. سلام این دوره رمز ارز بدرد من میخوره ؟ من انگیزه بالایی دارم تو یادگیری دارم

  27. تمامی افرادی که انگیزه بسیار بالایی برای کسب سود و درآمد بالا از طریق سرمایه گذاری در بازارهای مالی دارند و به دنبال آموزش های سریع و کاربردی هستند می تونن در این دوره شرکت کنند

  28. سلام
    کیف پول و انواع آن
    آموزش عملی ساخت والت و نحوه پرداخت و انتقال پول با آن
    تفاوت رمزارز با ارزهای دیجیتال
    رمزارزهای قیمت ثابت
    ماینینگ، استکینگ، هودل، تریدینگ و عرضه اولیه‌ها و …… از سرفصل های این دوره آموزشی است.

  29. سلام این تراکنش‌ها تراکنش‌هایی هستند که ایرانیان به صورت فرامرزی انجام می‌دهند

  30. پس از یادگیری این دوره به چه سبک هایی میتوانم درآمدزایی داشته باشم؟

  31. پس از اتمام این دوره میتوانید تمام روش های اصلی درآمدزایی در این حوزه را به کار بگیرید و شروع به درآمدزایی کنید.

  32. در این دوره تحلیلگر بازار رمزارز UCC-A به صورت صفر تا صد موضوعات ترید کردن حرفه ای، روانشناسی بازار، تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته را یاد خواهید گرفت

  33. سلام معامله ارزهای دیجیتال به چه تحلیلی نیازمند است ؟ تکنیکال یا بنیادی ؟

  34. معامله کردن نیازمند تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف است که الزام آن یادگیری دانش تحلیل تکنیکال و استفاده از تحلیل فاندامنتال است

  35. سلام ایا در بازار رمزارزها هم حجم مبنا و چه میدونم دامنه نوسان ازین چیزا داریم ؟ ممنون از یونیننس

  36. در این بازار چیزی به اسم حجم مبنا، دامنه نوسان، قیمت پایانی و … وجود ندارد. یک کوین میتواند بدون داشتن هر سقف و کف قیمتی نوسان کند.

  37. سلام غیر از بیت کوین چه تعداد رمزارز دیگر در بازارهای دیجیتال وجود درد ؟

  38. علاوه بر بیتکوین، بیش از دو هزار رمزارز دیگر در سالهای اخیر تولید و توسعه داده شده‌اند و حجم بازاری چندین میلیون دلاری را به خود اختصاص داده اند.

  39. سلام چرا رمز ارزها، رمزنگاری شده اند؟ ممنون از یونیننس لطفا توضیح مفرمایید ؟

  40. یعنی هر کاربر کد ویژه‌ای دارد که از دسترسی سایر کاربران به اطلاعات او جلوگیری می‌کند. به این عمل رمزنگاری گفته می‌شود و هک کردن آن تقریباً غیرممکن است. این‌جاست که بخش Crypto از اصطلاح Cryptocurrency وارد بازی می‌شود. Crypto به معنای رمزنگاری شده و مخفی شده است. وقتی اطلاعات از طریق رمزنگاری مخفی می‌شود، اصطلاحاً می‌گویند اطلاعات رمزنگاری شده است.

  41. سلام ایا راه های پول در آوردن از ارز دیجیتال رو در این دوره یاد می گیریم ؟

  42. هرراهی که میشه باهاش از ارزهای دیجیتال پول ساخت رو تو این دوره یاد میگیری! از مبتدی‌ترین تا حرفه‌ای ترین!

  43. سلام ایا معاملات بازار رمز ارز مشکلات بورس مارا هم دارد ؟ ساعت کار ؟ قطعی ؟ اختلال ؟

  44. بازار رمزارزها استراحت ندارد، تعطیلی ندارد، اختلال در هسته مرکزی و غیره در آن معنی ندارد. هرجا که باشید در تمام مدت شبانه روز میتوانید در این بازار فعالیت کنید.

  45. سلام چه پیشنهادی برای سرمایه گذاران مبتدی برای سودآوری در بازار رمزارزها دارید ؟

  46. این موضوع به هوش و هوشیاری سرمایه‌گذاران بستگی دارد که در اوج از سرمایه گذاری که کرده اند، اقناع شده و طمع نکنند و از بازار خارج شوند و دوباره به پایین بیایند و از آنجا سرمایه‌گذاری خود را تجدید کنند و با سود و بازدهی مطلوب همراه شوند.

  47. سلام ایا در این دوره تحلیل گری، خرید و فروش هم آموزش داده میشه ؟

  48. سلام بله افرادی که به دنبال آموزش ارزهای دیجیتال و نحوه خرید و فروش و نگهداری آنها هستند این دوره مناسب آنها است.
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  49. سلام والت ها رو معرفی می کننید و انواع والت ها رو به صورت کاربردی آموزش میدید ؟

  50. سلام بله، به صورت مفصل در مورد ولت ها صحبت خواهیم کرد.
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  51. کندل‌های سه‌گانه الگوی سه سرباز سفید (Three White Soldiers) بیانگر تغییری قدرتمند در احساسات بازارهای سهام، کالا، ارز و رمزارز است که پرایس اکشن را بر نمودار قیمت نمایش می‌دهد.
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  52. استفاده از انواع ارز دیجیتال برای تراکنش‌های مالی مختلف از نقاط گوناگون دنیا مقدور است. برای انجام هرگونه تراکنش با ارز دیجیتالی در بستری گسترده نیاز به کلید‌های عمومی و خصوصی وجود دارد.

    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  53. به نظر من خیلی از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین رشد خودشون رو کردند و جایی برای سودآوری نیست

  54. خیلی‌ها تصور می‌کنند ارزهای مهمی مانند بیت کوین،… رشد قیمتی خود را پشت سر گذاشته‌اند و دیگر برای ورود به این بازار دیر شده است، غافل از آن که در حال حاضر بیش از ۸۰۰۰ ارز دیجیتال در جهان وجود دارد که بسیاری از آن‌ها آینده بسیار درخشانی را پیش‌روی خود می‌بینند
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *