اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

مرکز یونیننس اموزشگاه یونیننس دوره ارز دیجیتال اموزش ارز دیجیتال اموزشگاه رمز ارز UNINANCE

عنوان دوره : معامله گری بازار رمز ارز

معامله گری بعنوان یکی از جذاب ترین مشاغل در دنیای سرمایه گذاری بشمار می آید بطوریکه در عین جذابیت سادگی ، بسیار حرفه دشوار و تخصصی میباشد ، از طرفی ورود به بازارهای معامله گری به بدون داشتن تخصص و علم کافی موجب از بین رفتن سرمایه خواهد شد و نتیجه ای بجز پشیمانی بدنبال نخواهد داشت.  معاملات در بستر بلاکچین به معاملاتی گفته میشود که بر پایه خرید و فروش دو ارز رمزپایه شکل میگیرد ، یک معامله گر بازار رمز ارز با استفاده از نوسانات قیمت بین دو ارز متفاوت سود کسب میکند ، در این میان با توجه به نو ظهور بودن صنعت بلاکچین و پتانسیل فوق العاده ای که این صنعت برای معامله گران و تحلیلگران دارد میتوان از آن بعنوان یک بازار بسیار سودده نام برد، شدت نوسانات و حرکات نمودارهای قیمتی در این بازار به قدری بالا است که تا کنون در هیچ بازار سرمایه ای شاهد این شدت نوسانات نبوده اید. 

با بررسی چارت حرکت قیمتی برخی از رمز ارزها شاهد آن خواهیم بود که چطور این منابع سرمایه ای ظرف کمتر از چند ساعت نوسانات چند صد درصدی را تجربه میکنند ، حال در نظر بگیرید که شما با معامله درست و اصولی بر روی این ارزهای رمزی خواهید توانست ظرف چند ساعت به سود چند صد درصدی دست پیدا کنید! 

نماد آموزش

نماد آموزش دوره معامله گری بازارهای رمز پایه در انجمن یونیننس به اختصار نمایش داده شده است .

- معرفی دوره اموزشی معامله گری بازار رمز ارز :

دوره اموزشی معامله گری در بازرهای رمز ارز UCC-T را به جرات میتوان بعنوان یکی برترین دوره های اموزشی در حوزه بلاکچین در کشور دانست ، این دوره FH میزبانی مرکز یونیننس تدوین و اموزش داده میشود ، علاقه مندان به بازار رمز ارز میتوانند در این دوره اموزشی مطابق با شرایط اعلام شده در مرکز شرکت نمایند.

اموزش معامله گری با توجه به حساسیت بازار رمز ارزها و ماهیتی که این مارکت دارد بشدت دارای ریسک است و  در عین حال که میتواند بسیار جذاب و پرسود باشد میتواند باعث ایجاد ضررهای بزرگ و جبران ناپذیر برای دوستان تازه وارد به این بازار شود، لذا توجه به امر اموزش در این حوزه قبل از ورود به این بازار امری مهم تلقی میشود.

- ویژگی دوره های آموزشی :

- مدرسان و اساتید مرکز :

اساتید سازمان یونیننس در حوزه اموزش علوم معامله گری در بازارهای رمز ارز دارای پیشینه حداقل 10 ساله هستند همچنین خود از تحلیلگران مطرح بازار های سرمایه گذاری در داخل و خارج از کشور میباشند، از طرفی برنامه ریزی های واحد آموزش بمنظور توسعه علوم و بروز بودن مباحث آموزشی منجر به این شده است که سالانه طی 2 مرحله کلیه اساتید در حوزه بلاکچین تحت آموزشهای سطح بالا قرار میگیرند و این خود موجب رشد علمی این دانشکده بصورت روز افزون شده است. امروزه بالغ بر 320 نفر بعنوان هیئت علمی و مدرس در داخل و خارج از کشور با دانشکده سرمایه گذاری یونیننس همکاری دارند لذا میتوان این شرایط را بعنوان بزرگترین مزیت و نقطه عطف در این مرکز نام برد.

- شرایط عمومی دوره :

[table id=5 /]

- سرفصل دوره اموزشی معامله گری بازار رمز ارز

رتبه آموزشی
9.7/10

- اهداف دوره آموزشی :

در پایان دوره آموزش معامله گری بازارهای رمزارز دانش پذیر قادر خواهند بود بصورت کاملا واقعی به بازار های معاملاتی ورود کند و با تحلیل های موثر بر روی جفت ارزهای مختلف نسبت به انجام معاملات خود اقدام نماید.

1- آمادکی کامل برای انتخاب بروکر مناسب و واریز و برداشت به حساب های ارزی

2- تحلیل بازارهای رمز پایه بهمراه ورود به معاملات سودده

3- نحوه سرمایه گذاری در پروژه های اولیه و کسب سود از آنها

4- نگارش استراتژی شخصی و معاملاتی خود در بستر ارزهای رمز پایه و …

- سوالات متداول :

دوره های ترمیک بصورت دو جلسه در هفته برگزار میشوند و با احتساب گذراندن 18 ساعت اموزش میتوان نتیجه گرفت که دوره در مدت یک ماه به اتمام میرسد.

برای شرکت در دوره معامله گری لازم است دوره تحلیلگری را گذرانده باشید و یا به مباحث تحلیل تکنیکال و فاندمنتال آشنایی داشته باشید 

در دوره معامله گری صرفا معاملات بصورت عملی روی تمامی جفت ارزها و سایر پلتفرم های معاملاتی انجام میشود.

خیر ، دوره های آموزشی مرکز یونیننس فقط در مرکز تهران برگزار میشود و سایر دانشپذیران شهرستانی میتوانند از شرایط دوره های کوتاه مدت حضوری یا غیر حضوری برای اموزش بهره بگبرند

حداقل سن مجاز بمنظور شرکت در دوره های آموزشی 17 سال میباشد.

- ادامه فرایند ثبت نام :

از طریق گزینه ادامه فرایند ثبت نام میتوانید نسبت به ثبت نام و رزرو کلاس تحلیلگر بازار رمز ارز اقدام نمایید .

- سایر دوره های مرتبط

81 پاسخ

  1. سلام دوست عزیز
    در کلاس های معامله گری فقط بر روی جنبه های معاملاتی تمرکز میشود به این معنا کن کل وقت کلاس صرف معاملات بر روی ارزهای مختلف میشود.

  2. سلام پسر و دختر من ۱۴ سالشونه ،بنظرتون براشون مناسبه که تو این سن توی این دوره ها شرکت کنن؟میخوام که بتونن علاوه بر اینکه درسشون رو میخونن یه حرفه رو یاد بگیرن که بتونن مستقل بشن،توصیه شما کدوم دورتون هست

  3. سلام ، دانش پذیرانی که در سنین نوجوانی و دارای حداقل سن مجاز 17 سال نیستند نمیتوانند در دوره مذکور شرکت کنند، بهتر برای حضور در کلاس های سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال ابتدا در کلاس های هوش مالی مجموعه شرکت کنند

  4. با سلام
    خیر،با آموزشی که خواهید دید نیازی به سیگنال گرفتن نخواهید داشت

  5. سلام این رمز ارزها چه ویژگی هایی دارند که اینقدر افراد مشتاق به شرکت در دوره های معامله گری رمزارزها در یونینسس هستند ؟

  6. سلام رمز ارزها ویژگی های زیادی دارند همچون :

    ۱- دیجیتالی بودن
    ۲- غیر متمرکز
    ۳- همتا به همتا
    ۴- نام مستعار
    ۵- بدون نیاز به اعتماد
    ۶- رمزنگاری ‌شده
    ۷- جهانی

  7. سلام ممنون از سایت خوب یونیننس انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟

  8. انواع ترید بر حسب زمان معامله تقسیم بندی می شود. زمان معامله به بازه زمانی یا دوره نگهداری که سهام، یا سایر دارایی های مالی از جمله ارز دیجیتال در آن زمان خرید و فروش می شوند، اشاره دارد. به این ترتیب معامله گران به طور کلی در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند:

    دیلی تریدر: معامله گر روزانه، فقط پوزیشن هایی را در طول چند روز می گیرد که حتی ممکن است به یک ماه هم نرسد.

    اسکالپ تریدر: معامله گر اسکالپ، به پوزیشن هایی به طول چند ثانیه تا چند دقیقه وارد می شود و حتی پوزیشن خود را برای یک شب هم نگه نمی دارد.

    معامله گران اغلب نوع ترید خود را بر اساس عواملی از جمله میزان حساب، مدت زمانی که می توانند به معامله اختصاص دهند، سطح تجربه در معامله گری، سبک شخصیت خود و میزان تحمل ریسک انتخاب می نمایند.

  9. سلام بر شما ، به‌طور کلی، رمزارزها در سه‌ دسته‌ی کلی قابل طبقه‌بندی هستند. اگرچه بیت‌کوین اولین بلاک‌چین بود، اما بلاک‌چین‌های دیگری هم به‌وجود آمدند که همه‌ی آنها را می‌توان تحت عنوان altcoin دسته‌بندی کرد. سومین نوع از انواع رمزارزها عبارت‌اند از token/dApp ها؛ هر یک از این «دسته»‌ها شامل چندین رمزارز هستند که ممکن است نام بعضی‌هایشان را هم نشنیده باشید.

  10. سلام بر شما ، به‌طور کلی، رمزارزها در سه‌ دسته‌ی کلی قابل طبقه‌بندی هستند. اگرچه بیت‌کوین اولین بلاک‌چین بود، اما بلاک‌چین‌های دیگری هم به‌وجود آمدند که همه‌ی آنها را می‌توان تحت عنوان altcoin دسته‌بندی کرد. سومین نوع از انواع رمزارزها عبارت‌اند از token/dApp ها؛ هر یک از این «دسته»‌ها شامل چندین رمزارز هستند که ممکن است نام بعضی‌هایشان را هم نشنیده باشید.

  11. سلام با این قیمت بیت کوین ایا میشه مقدار کمتری از بییت کوین رو خریداری کرد ؟

  12. سلام این ارز دیجیتال تا هشت واحد اعشار قابل تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین بخرید.

  13. سلام منظور از نظیر به نظیر یا فرد به فرد اینست که بین فروشنده و خریدار واسطه‌ای وجود ندارد؛ و اشخاص می‌توانند مستقیما به معامله و مبادله بپردازند.

  14. سلام بر شما؛ در این دوره به صورت کامل و جامع با بازار ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوید و مباحث ماینینگ‌ و تریدینگ را بصورت ۰ تا ۱۰۰ به شما آموزش خواهیم داد

  15. ایا در این دوره نحوه ورود به بازار ارز دیجیتال هم به صورت کاربردی بیان می شوود؟

  16. سلام بله در این دوره تمام مواردی را که لازمه ی هر فردی که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال دارد را به صورت صفر تا صد آموزش خواهیم داد.

  17. شدت نوسانات و حرکات نمودارهای قیمتی در این بازار به قدری بالا است که تا کنون در هیچ بازار سرمایه ای شاهد این شدت نوسانات نبوده اید.

  18. سلام یک معامله گر برای معامله گری بازار رمز ارز به چه چیزی نیاز دارد ؟

  19. معامله کردن نیازمند تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف است

  20. سلام بعد از این دوره میتونیم برای خودمون استراتژی داشته باشیم در معاملات ؟

  21. سلام بله نگارش استراتژی شخصی و معاملاتی در بستر ارزهای رمز پایه و … یکی از اهداف این دوره است .

  22. سلام ایا یادگیری یک نوع تحلیل برای معامله گری بازار رمزارز کافی هستنش؟

  23. معامله کردن نیازمند تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف است که الزام آن یادگیری دانش تحلیل تکنیکال و استفاده از تحلیل فاندامنتال است تا تریدر قادر به شناسایی فرصت‌هایی باشد که بازار در اختیارش قرار می‌دهد.

  24. سلام ایا در این دوره با ترید و کسب سود در بازار رمزارز اشنا میشیم ؟

  25. در این دوره به طور کامل و با رویکردی کاملا کاربردی و عملیاتی با اصول و مبانی سرمایه گذاری و ترید ارزهای دیجیتال آشنا میشویم.

  26. سلام برای اولین بار در ایران یونیننس جامع‌ترین و کامل‌ترین دوره آموزش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال رو ارائه داده است.

  27. ترید یا مبادله رمزارزها به استفاده مناسب از نوسان‌ آن‌ها، اخبار و رویدادهای مختلف و به کارگیری استراتژی‌های مبادلاتی برای کسب سود اطلاق می‌گردد.

  28. سلام ایا می شود با این شرکت و یادگیری در این دوره درآمد دلاری داشت ؟

  29. سلام بله شما می توانید در خانه بمانید و درآمد دلاری داشته باشید، البته به شرط اینکه آموزش ها را به طور کامل فرابگیرید.

  30. افزایش سطح دانش کابران ایرانی در حوزه ارز دیجیتال و بلاکچین از مزیت های این دوره است

  31. این دوره به همراه تمرین عملی و پشتیبانی بوده و شرکت کنندگان در طول دوره می تواند تمرین های خود را به پشتیبان ارسال کنند و سوالات خود را بپرسند تا کیفیت آموزش دو چندان شود.

  32. آگاهی از جزئیات این بازار و قوانینی که باید رعایت کرد و شرکت در دوره های آموزشی یونیننس تنها راه کسب درآمد ثابت و جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه شماست

  33. سلام ایا این دوره آموزشی به شناخت ما نسبت به بازار ارزدیجیتال کمک می کند؟

  34. سلام بله دوره آموزشی یونیننس به شما کمک می کند تا شناخت بهتری نسبت به بازار ارزهای دیجیتال امروزی داشته باشید و بتوانید برای خودتان از این طریق درامدزایی کنید.

  35. سلام من به پیشنهاد دوستم میخوام در این دوره شرکت کنم، ایا میشه از پول پول درآورد در این دوره آموزشی ؟

  36. این دقیقا کاریست که تریدرها (معامله گران) در این بازار انجام میدهند. تریدینگ جذاب ترین فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال است که میتوان آن را با سرمایه کم شروع کرد و به عنوان یک منبع درآمد جدید در نظر گرفت.

  37. آموزش نحوه ی انجام معاملات با استفاده از خطوط روند، حمایت ها و مقاومت ها و الگوهای کندل استیک، همراه با مثال های متعدد و کاربردی در این دوره تدریس می شود

  38. هرراهی که میشه باهاش از ارزهای دیجیتال پول ساخت رو تو این دوره یاد میگیرید از مبتدی‌ترین تا حرفه‌ای ترین ها

  39. سلام ایا بیت کوین الان در کشور مورد معامله صورت میگیرد؟ استقبال می شود از این رمزارز؟

  40. سلام حجم تراکنش‌های بازار رمزارز و به خصوص بیت کوین و با توجه به افزایش تحریم‌های آمریکا در حوزه مبادلات مالی در ایران افزایش بسیار زیادی داشته است.

  41. سلام در این دوره مباحث مربوط به ارزهای دیجیتال رو به صورت کامل یاد می گیریم ؟

  42. سلام در این دوره به صورت صفر تا صد موضوعات ترید کردن حرفه ای، روانشناسی بازار، تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته را یاد خواهید گرفت

  43. سلام

    آشنایی با کل بازار
    بررسی ریسک های بازار
    بررسی ارزهای دیجیتال معتبر و آینده دار
    امنیت در این حوزه
    آموزش نصب و نحوه استفاده کامل از کیف پول های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از موضوعات است

  44. همانطور که می‌دانید هر ارزی را می‌توان خرید و فروش کرد (مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و…) و یا به ارزهای دیگر تبدیل کرد

  45. سلام بازارکریپتوها کم ریسکه ؟ ایا میشه خودمون کار این رمزارزها رو شروع کنیم ؟

  46. بازار کریپتو یک بازار بشدت پر ریسک است فعالیت در این بازار بدون آموزش و آگاهی جز ضررهای هنگفت چیزی به بار نمی آورد.

  47. سلام در بازارهای ارزدیجیتال چه عواملی باعث موفقیت افراد است ؟

  48. شش عامل اصلی موفقیت در سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به شرح زیر ان

    1- تحلیل تکنیکال بازارهای مالی
    2- اصول سرمایه گذاری و ترید و استراتژی های آن
    3-اصول فناوری بلاکچین، نحوه خرید و فروش، نگهداری و پرداخت با ارزهای دیجیتال
    4-مدیریت سرمایه
    5-مدیریت ریسک
    6-روانشناسی سرمایه‌گذاری و ترید

  49. سلام میشه بفرمایید اساتیدی که این دوره رو تدریس می کنند چه سابقه ای دارند ؟

  50. مدرس دانشگاه
    فعال در حوزه‌ی سرمایه گذاری و تریدینگ
    عضو موسسه بین المللی مالی
    مشاور صندوق های سرمایه گذاری
    مشاور کارگزاری‌های بورس ایران
    مشاور پروژه‌های کریپتوکارنسی

  51. سلام ایا کسب در آمد از طریق رمزارز در این دوره آموزش داده می شود ؟

  52. برای اولین بار در ایران مجموعه یونیننس جامع‌ترین و کامل‌ترین دوره آموزش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال رو ارائه داده است

  53. ایا معامله گری در بازار رمز ارزها نیاز به یادگیری تحلیل تکنیکال و بنیادی دارد ؟

  54. معامله کردن نیازمند تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف است که الزام آن یادگیری دانش تحلیل تکنیکال و استفاده از تحلیل فاندامنتال است تا تریدر قادر به شناسایی فرصت‌هایی باشد که بازار در اختیارش قرار می‌دهد.

  55. سلام بازار رمزارزها در ماه های گذشته خیلی پر رونق شده است ، درسته ؟

  56. بله ابزاری تحت عنوان رمز ارزها در کشور رونق گرفته و توانسته سرمایه ها را از بازارهای موازی به این سمت این بازار سوق دهد و شرایط به گونه ای پیش رفته که در واقع اکنون این بازار پرطمطراق شده است.

  57. ایا در این دوره آموزشی انواع ارزهای دیجیتال رو به دانش پذیران آموزش می دید ؟

  58. FGI در این دوره جامع به آموزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از صفر تا صد پرداخته می شود
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  59. سلام در این دوره آموزشی کسب درآمد روزانه هم آموزش داده می شود ؟

  60. کسب درآمد ثابت روزانه و ماهانه/ سرمایه گذاری بلند مدتی از سرفصل های مورد علاقه همه دانش پذیران یونیننس است .
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  61. استراتژی معاملاتی MPM که مخفف عبارت Moving average Parabolic MACDاست، یک استراتژی معاملاتی است که به اندازه سایر استراتژی‌های موجود، شناخته شده نیست اما کارآیی زیادی دارد.
    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  62. ارزهای دیجیتالی در حقیقت ارزهایی هستند که با پروتکل‌های رمزگذاری‌شده طراحی می‌شوند و هدف‌شان کاهش تقلب و ممانعت از جعل و کلاه‌برداری ارزی است.

    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

  63. سلام رمزارزها چند وقته وارد اقتصاد شدند ایا این ها عملکرد موثری در اقتصاد داشتند ؟

  64. ارزهای دیجیتال بیش از یک دهه است که وارد حوزه مالی جهان شده‌اند و در حالی که خیلی از سرمایه‌گذاران سنتی آن را یک پروژه ناموفق می‌دانستند موفق شدند بخش قابل توجهی از جریان مالی جهان را به خود اختصاص دهند.

    ———————————————————
    سایر مطالب:

    اموزش بورساموزش انلاین بورسدوره بورسکلاس بورسدوره فارکساموزش فارکساموزشگاه فارکسکلاس فارکساموزش تحلیل تکنیکالاموزش تحلیل بنیادیاموزش پرایس اکشناموزش بازار آتیاموزش کوچینگ مالیاموزش اکسپرت نویسیاموزش معاملات الگوریتمیاموزش ربات فارکساموزش مدیریت ریسکاموزش روانشناسی بازاراموزش پورتفویاموزش سبد سهاماموزش mqlاموزش ایچیموکواموزش سنتیمنتالاموزش پیشرفته بورسپکیج بورسپکیج تحلیل تکنیکالپکیج تحلیل بنیادیپکیج فارکسپکیج سنتیمنتالپکیج بازار آتیپکیج پرایس اکشنپکیج امواج الیوتصرافی انلاینصرافی اینترنتیبهترین صرافیبهترین صرافی انلاینصرافریونیننساموزش ارز دیجیتالاموزش تعمیر ماینراموزش cfaگواهینامه cfaوب مانیپرفکت مانیپی پالحساب ارزیارز دیجیتالصرافر ارز دیجیتالاموزش تخصصی ارز دیجیتالدوره ارز دیجیتالاموزش رمز ارز ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *