اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : پرداخت وام 600 میلیونی مسکن

پرداخت وام 600 میلیونی مسکن

به گزارش خبرگذاری یونیننس، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت نوسازی و بهسازی ۱۰۹هزار واحد مسکونی را در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع کرده است. بخشی از این برنامه در سال ۱۳۹۹ شروع شده، تعدادی در سال ۱۴۰۰ و بخشی هم سال ۱۴۰۱ شروع شده است. از این ۱۰۹ هزار واحد تقریبا ۶۶هزار واحد برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شده است.

اقدام مالکان بافت های فرسوده برای برخورداری از تسهیلات نوسازی

همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بافتهای قدیمی از ظرفیت بالایی برای جذب تسهیلات نوسازی برخوردارند اشاره کرد: کسانی که ملک‌شان در محدوده بافت‌های فرسوه شهری، سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های تاریخی واقع شده، نسبت به نوسازی اقدام کرده‌اند، پروژه شان به ۱۰درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و قصد دارند از تسهیلات جدید نوسازی تا سقف ۶۰۰میلیون تومان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات صرفا به واحدهای واقع در اطراف حرم‌های مطهر چهار شهر مشهد، قم شیراز و تهران پرداخت می‌شود بیان کرد: سقف وام ۴۵۰ میلیون تومان است اما در چهار شهر مشهد، قم، شیراز و تهران و در محدوده حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (ع)، حرم شاهچراغ (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان رسیده که ۱۵۰ میلیون تومان از وام کلیه متقاضیان بدون سود بانکی پرداخت می‌شود.

همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان افزود: بقیه مبلغ تسهیلات بافت فرسوده ۱۸ درصد خواهد بود. نرخ سود در تهران حدود ۱۲ درصد، در کلانشهرها ۱۱ درصد و در سایر شهرها حدود ۱۰ درصد است. علاوه بر این در تهران ۱۵۰ میلیون تومان دیگر از این تسهیلات و در سه شهر دیگر قم، شیراز و مشهد ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد است و اگر متقاضیان زیر پوشش نهادهای حمایتی باشند سود این بخش از تسهیلات ۴ درصد خواهدبود.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (پرداخت وام 600 میلیونی مسکن)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب