اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : مجوز مشارکت در ساخت با خیران

مجوز مشارکت در ساخت با خیران

به گزارش گروه خبری یونیننس، پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با دستور کارهای مختلف برگزار گردید.

ساخت مسکن برای افراد واجد شرایط

در این جلسه شورای شهر مشهد به شهرداری این شهر مجوز داد تا نسبت به مشارکت در ساخت مسکن با خیران مسکن‌ساز از روش‌های مشخص برای واگذاری به افراد واجد شرایط اقدام گردد.

در این نشست موحدیان رئیس شورای اسلامی مشهد با تبریک میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع)بیان کرد: رسول اکرم، رسول مهربانی، مودت، رحمت و وحدت است، این روز‌ها بیش از گذشته نیازمند فکر و اندیشه وحدت در کشور هستیم.

آمریکا به دنبال تفرقه افکنی

ایشان در ادامه گفتند با توجه به هفته وحدت که به مناسبت سالروز شهادت دو سردار رشید اسلام در سیستان و بلوچستان، نامگذاری شده، اظهار کرد: امروز استکبار جهانی و در راس آن، آمریکای جنایتکار و غرب به دنبال اختلاف‌افکنی بین شیعه و اهل سنت می باشند.

رئیس شورای شهر مشهد مقدس با اشاره به حضور فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این جلسه علنی، اظهار کرد: خدمت‌رسانی 24 ساعته، وجه مشترک فعالیت شهرداری و نیروی انتظامی است؛ مدیریت شهری برای رفاه شهروندان  و نیروی انتظامی برای امنیت و آسایش  تلاش می‌کند.

موحدیان درخصوص اعتراضات و اغتشاشات اخیر نیز بیان کردند: برخی از افراد حاضر در این اغتشاشات از قانون سرپیچی کرده اند که با آنها هیچگونه صحبتی نداریم و باید در مقابل قانون سر تعظیم فرود آورند؛ ولی به جوانان و نوجوانان حاضر در این تجمعات توصیه می شود به آنچه انجام می‌دهند، دقت کنند و بدانند اغتشاشات و آشوب از سوی افرادی چون ترامپ و آمریکا و صهیونیست حمایت می‌گردد که گسترده‌ترین تحریم‌ها را برای این ملت وضع کرده‌اند و حتی تامین داروی بیماران را با مشکل مواجه شده است.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (مجوز مشارکت در ساخت با خیران)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب