اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : اختصاص وام 450 میلیونی برای نوسازی مسکن

اختصاص وام 450 میلیونی برای نوسازی مسکن

به گزارش گروه خبری یونیننس، سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران خبر از وام ۴۵۰ میلیونی برای نوسازی بافت‌های فرسوده داد. ایشان با بیان این که یکی از مشکلات مهم در بافت‌های فرسوده، کمبود سرانه‌های خدماتی است، اظهار کرد: ما بیشتر به دنبال محله سازی در بافت‌های فرسوده هستیم و تلاش داریم با ترویج فرهنگ تجمیع پلاک‌های ریزدانه، نسبت به ساخت محلات الگو با تأمین کلیه خدمات مور نیاز در بافت‌های فرسوده عمل کنیم.

عدم دریافت عوارض از متقاضیان نوسازی

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با ذکر اعطای یک تا دو طبقه تراکم تشویقی و عدم دریافت عوارض از متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده از سوی شهردای تهران گفت: دولت نیز به متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده، وام ۴۵۰ میلیون تومانی می دهد که ۳۵۰ میلیون تومان آن با نرخ ۹% و ۱۵۰ میلیون آن با نرخ ۱۸ درصد است.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران اظهار کرد

ما معتقد هستیم که مبلغ وام درنظر گرفته شده از سوی دولت برای نوسازی بافت‌های فرسوده کافی نیست و اگر دولت بخواهد قانون جهش تولید مسکن که تولید سالانه یک میلیون مسکن در کشور با اولویت بافت‌های فرسوده در آن تکلیف شده است را محقق کند می‌تواند این مبلغ را برای بافت‌های فرسوده افزایش دهد تا ساخت و ساز در این بافت‌ها قابل توجیه گردد.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (اختصاص وام 450 میلیونی برای نوسازی مسکن)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب