اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : سهم اندک آپارتمان‌های نوساز در معاملات

سهم اندک آپارتمان‌های نوساز در معاملات

به گزارش خبرگزاری یونیننس، بررسی قیمت مسکن امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که آپارتمان‌های نوساز سهم کمی در معاملات بازار دارند.

مهم ترین دلیل عدم تمایل خریداران قیمت بالای مسکن های نوساز 

عدم تمایل به خرید آپارتمان‌های نوساز ناشی از قیمت بالای آنها در بازار است. موضوعی که نشات گرفته از امتیازهای ویژه آپارتمان نوساز در مقایسه با سایر گروه‌ها بوده و همواره تقاضای بالقوه برای خرید این واحدها بیشتر از سایر گروه‌های سنی آپارتمانی بوده است.

کمبود آپارتمان های نوساز

عامل بعدی کمبود فایل و محدود شدن دامنه انتخاب نوساز نیز در کاهش رغبت به خرید این آپارتمان‌ها بی‌تاثیر نیست. در واقع حتی متقاضیانی که تصمیمشان برای خرید واحد نوساز در یک منطقه خاص از شهر جدی است، با توجه به محدود بودن تعداد فایل‌های عرضه شده از این جنس، ممکن است گزینه ایده‌آل خود از لحاظ نور، نقشه، موقعیت و … را در میان معدود آپارتمان‌های کلیدنخورده پیدا نکنند و ناچار به خرید آپارتمانهای  چند ساله روی آورند.

در حال حاضر عرف سنی پرتقاضا در بازار مسکن حدود ۵ تا ۱۵ سال است. ویژگی برجسته این گروه سنی از املاک این است که اغلب به لحاظ امکانات تعیین‌کننده رفاه مثل آسانسور نقصی نداشته، اما در عوض قیمت پیشنهادی آنها به مراتب مناسب‌تر است.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (سهم اندک آپارتمان‌های نوساز در معاملات)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب