اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : لزوم افزایش حق مسکن کارگران

لزوم افزایش حق مسکن کارگران

اسدی، عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار اظهار کرد: کمترین انتظار جامعه کارگری این است که افزایش کمک هزینه مسکن که در شورای عالی کار به تصویب رسیده است، هرچه زودتر نهایی گردد.

به گزارش گروه خبری یونیننس

ایشان همچنین اظهار داشتند: بعد از آن که هیات دولت مبلغ حق مسکن را به ۵۵۰ هزار تومانکم کرد، مجلس آن را مغایر با قانون دانست. وزارت کار مجددا مصوبه را به هیات دولت ارسال کرد و مصوبه هم اکنون در هیات دولت و در انتظار تصویب نهایی است.

بلاتکلیفی حق مسکن کارگران

اسدی گفت: شش ماه از سال گذشته است و حق مسکن کارگران هنوز در بلاتکلیفی به سر می برد. با توجه به ادامه سرپرستی آقای زاهدی وفا امیدواریم که این مساله محقق گردد، هرچند که در زمان سرپرستی ایشان هم می توانستیم این مصوبه را طی رایزنی با دولت به نتیجه برسانیم.

ایشان در پایان افزودند: زمانی که رقم دستمزد ۱۴۰۱ را در شورای عالی کار تصویب کردیم حداقل مزد، بن خواربار، حق مسکن و حق اولاد را به عنوان یک بسته مزدی درنظر گرفتیم و حق مسکن جداگانه تصویب نشد بلکه حق مسکن بخشی از دستمزد کارگران است منتها مصوبه حق مسکن برای اجرایی شدن نیاز به تایید هیات وزیران دارد و باید بعد از شورای عالی کار به هیات دولت برود.

 

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (لزوم افزایش حق مسکن کارگران)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب