اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

مرکز یونیننس uninance

انجمن چندملیتی یونیننس

موضوع : بهترین سرمایه گذاری در سال جاری

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک تحلیلگر خبره cfa سرمایه گذاری در بازار خودرو تحلیلگری بازار خودرو معاله گری در بازار رمزارز و فارکس تحلیل بازار مسکن بازار طلا

بهترین سرمایه گذاری در سال جاری

مسلما زمانی که می خواهید سرمایه ای را در کاری قرار دهید به فکر این هستید که سرمایه گذاری درست چیست. حال می خواهیم بررسی کنیم بهترین سرمایه گذاری در ایران چه سرمایه گذاری هایی می باشد؟

تشخیص بهترین سرمایه گذاری بستگی به چند مورد دارد مثلا:

  • شرایطی که در کشور است
  • سیاست های پولی دولت
  • همچنین بستگی به اوضاع پول، طلا، سکه و ارز دارد.
 

زمانی که از تمام این موارد اطلاع کافی کسب کنید می توانید سرمایه تان را در کسب و کار موفق قرار دهید. یا به طور کلی بهترین سرمایه گذاری را آغاز کنید.

بهترین سرمایه گذاری در ایران چیست؟

اگر بخواهیم وضعیت سال های قبل را بگوییم باید گفت که در سال های اخیر بورس چنان جایگاهی داشت که بیشتر افراد در آن سرمایه گذاری می کردند. حتی این اوضاع تا اوایل سال ۹۹ ادامه داشت اما به یک باره ورق شانس بورس برگشت. در حدود سال ۹۸ آنچنان بورس مشتری جذب کرده بود که در چهار الا پنج ماه توانست بازدهی حدود ۴۰۰ درصد داشته باشد.

این رقم باعث شد تا دیگر افراد هم به سرمایه گذاری در آن بپردازند و اینگونه شد، که بازدهی بورس بسیار بالا رفت. ولی در اواسط سال ۹۹ بورس به طور غیر قابل باوری اُفت کرد و سود آن بسیار پایین آمد.

توجه داشته باشید که کارهای بسیاری را می توان به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ایران تعیین کرد. ولی خب اگر بخواهیم که کار پر سود را بگوییم تحقیق ها نشان داده که در بورس سود بالایی وجود دارد. برای مثال شما فکر کنید که در گذشته مثلا یک میلیون در بورس سرمایه گذاری کردید این عدد می تواند به ۱۰ الا ۱۱ برابر تبدیل شود. سهام داران همچنان هم بورس را بهترین سرمایه گذاری در ایران می دانند چون سود بالایی را در آن مشاهده کردند.

کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک تحلیلگر خبره cfa سرمایه گذاری در بازار خودرو تحلیلگری بازار خودرو معاله گری در بازار رمزارز و فارکس تحلیل بازار مسکن بازار طلا

بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال ۲۰۲۱

به طور حتم می دانید که در سال ۲۰۲۰ ویروسی وارد جهان شد که نه تنها به سلامت جامعه بلکه به اقتصاد کشور ها ضربه وارد کرد. این ویروس رشد اقتصادی کشور هایی که در اوج بودند، را به پایین کشید. با گذشت زمان این اوضاع بر همه کشور ها غالب شد و تمام کشور ها را درگیر کرد.

این ویروس بر روی همه سرمایه گذاری ها در ایران تاثیر گذاشت از جمله بورس که تاثیر آن مانند اقتصاد های دیگر منفی بود. برای بهترین سرمایه گذاری در ایران می توان ارزهای دیجیتال را گفت چون نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان پر رونق است. در مورد ارزهای دیجیتال پیش بینی می شود ارزش سهام آن ها تا ۵ یا حداقل ۱۰ سال آینده رشد بسیار زیادی داشته باشد.

امروزه جهان ارز های دیجیتال را به عنوان یک ارز واقعی پذیرفته است. بیشتر سرمایه گذاران، در ارزهای دیجیتال حضور دارند چون آینده درخشانی را برای این ارزها مشاهده می کنند. برای بهترین ارز دیجیتال معمولا در ابتدا بیت کوین و سپس اتریوم را پیشنهاد می کنند. چون در زمانی که ارزهای دیجیتال بین مردم گسترش یافت اول ارز بیت کوین رمزنگاری شد. در آخر ارزهای دیجیتال به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ایران و کشور های دیگر در سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.

بهترین سرمایه گذاری با پول کم

شاید گمان کنید که سرمایه گذاری با پول کم سخت یا حتی غیر ممکن است. در حالی که می توان سرمایه گذاری هایی را به شما معرفی کرد که در آن موفق شوید.

بهترین سرمایه گذاری در ایران آن هم با پول کم قطعا بورس است. علاوه بر اینکه میزان پول شما را چند برابر می کند گزینه مناسبی برای شما آن هم با پول کم است. در بورس می توان با حداقل سرمایه مثلا ۵۰۰ هزار تومن شروع به کار کرد و از هر جای دنیا می توانید شروع به سرمایه گذاری کنید. 

برای بورس فقط یک لب تاپ یا کامپیوتر و یا حتی موبایل، که به اینترنت دسترسی داشته باشد کافی است. امکان نقد کردن پول در مدت زمان کوتاه در بیشتر مواقع در بورس وجود دارد. علاوه بر سودی که خودتان کسب می کنید به اقتصاد کشور و تامین پول مورد نیاز شرکت ها هم کمک می کنید.

به همین دلایل بورس گزینه مناسبی به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ایران آن هم با سرمایه اندک است.

بورس چون:

  • سود بالا دارد.
  • سرمایه اندک نیاز است.
  • نکته مهم دیگر این است که از تورم ها هم عقب نمی افتید.
  • قدرت نقد شوندگی سریع را در بیشتر مواقع دارد؛ بسیار پر رونق شده است.

بهترین سرمایه گذاری در ایران در حال حاضر

زمانی که می خواهید سرمایه گذاری را آغاز کنید قطعا به این فکر می افتید که: دلار بهتر است یا طلا؟ بورس بهتر است یا ارز؟ مسکن گزینه مناسبی است یا بانک ها؟

اما برای بهترین سرمایه گذاری در ایران در حال حاضر می توان به بورس و ارز اشاره کرد. در متن های بالا این دو مورد را توضیح دادیم. اما توجه داشته باشید که هرگز دلار را خریداری نکنید و به عنوان سرمایه گذاری انتخاب نکنید. اگر وارد سایت های مختلف شوید یا از سرمایه گذاران خبره پرس و جو کنید قطعا دلار را پیشنهاد نمی کنند.

شاید سوالتان این باشد که حالا در چه کاری سرمایه گذاری کنیم؟ معمولا بورس را به شما پیشنهاد می دهند چون بورس:

سود بالایی دارد ولی در آن ریسک کمتری است: زمانی که به طور کامل وارد بورس می شوید اولین چیزی که متوجه می شوید ریسک کمی که در بورس است. دامنه نوسان شما تغیر چندانی نمی کند یعنی یا از حد مشخصی بالاتر و یا کمتر نمی شود. اما در دلار یا طلا دامنه نوسان همواره در حال تغیر است و عدد آن مشخص نیست.

پشت هر قیمت و سهام شما سود یک شرکت ملی و یا همان تولید ملی است: در متن بالا گفتیم که شما زمانی که بورس را به عنوان بهترین سرمایه گذاری بشناسید و سرمایه خود را در آن قرار دهید در واقع از کشور و یک شرکت حمایت کردید. به طور کل بورس و ارزها را به عنوان بهترین سرمایه گذاری انتخاب کنید و سرمایه خود را در آن قرار دهید.

توجه کنید که برای سرمایه گذاری باید به میزان بازدهی آن هم توجه کنید. اگر بخواهیم بهترین سرمایه گذاری در ایران را متناسب با مکانی بگوییم بهترین گزینه مسکن(خانه) است.

خرید خانه و شروع کسب و کار با آن دو مزیت دارد:

  • می توانید از آن در صورت نیاز استفاده کنید
  •  قیمت خانه روبه افزایش است و می تواند سود بالایی را برای شما کسب کند.

البته مسکن را در صورتی انتخاب کنید که بخواهید یک مکانی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید نه یک ارز و یا طلا، در این صورت گزینه مناسبی است. سرمایه گذاری در مسکن با اینکه سود های مخصوص خود را دارد اما دارای چالش ها و سختی هایی است. در واقع باید گفت که هرکاری علاوه بر سود هایی که دارد سختی هایی نیز در آن وجود دارد. سرمایه گذاری در مسکن همواره باعث شده است که سوالات و ابهاماتی در ذهن مردم به وجود آید.

البته سرمایه گذاری در بانک هم گزینه خوب و مناسبی است خیلی از افراد به دلیل ریسک خیلی کمی که دارد آن را پذیرفتن. برخی معتقدند که سرمایه گذاری در بانک ها مثل صندوق های بورس است. با این تفاوت که صندوق های بورس سود خیلی بیشتری دارد. در بانک ها همواره ریسک پایین و سود تقریبا کمی بوده است. به همین دلیل بازده ایی کمی نسبت به سرمایه گذاری های دیگر دارد.

بهترین سرمایه گذاری سال ۲۰۲۰ چه بود؟

بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال ۲۰۲۰ بر اساس گزارش بنکر (Banker) ارز دیجیتال بیت کوین بوده است. نه تنها در سال ۲۰۲۰ بلکه در ۱۰ سال اخیر نیز این ارز دیجیتال بیت کوین، به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ایران و کشور های دیگر انتخاب شده است. بیت کوین تا امسال نیز عملکرد قوی را از خود نشان داد همین امر موجب شد تا بازدهی آن افزایش یابد. بیت کوین نیازی به معرفی ندارد چون نام آن در بین سرمایه گذاران و علاقه مندان به سرمایه گذاری بسیار رایج است.

بیت کوین ارزش بالای ۱۷۰ میلیارد دلار که رقم بسیار بالا و قابل توجهی است دارد. روند پیشرفت آن صعودی است و همچنان در حال پیشرفت است. در آخر ارز دیحیتال بیت کوین به عنوان بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال ۲۰۲۰ شناخته شده است.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: