اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : بررسی خرید ارزهای دیجیتال

بررسی خرید ارزهای دیجیتال

همانطور که می دانید بیت کوین نخستین ارز دیجیتال است، ارزهای دیجیتال بسیاری در جهان وجود دارند که شما می‌توانید هر کدام آن‌ها را برای خرید در نظر داشته باشید. بیت کوین قدرتمندانه شروع به کار کرد اما با گذشت زمان،کارشناسان معتقد بودند که بیت کوین کامل نیست،برای رفع مشکل کم کردن زمان انجام تراکنش‌های بیت کوین، بلاکچین لایت کوین قدم عرصه ارزهای دیجیتال نهاد.

به گزارش خبرگزاری یونیننس

به گفته کارشناسان بازارهای مالی، آینده اقتصادی جهان در دست ارزهای دیجیتال خواهد بود.  بیت کوین از سال ۲۰۰۹ تا به امروز مسیر پر فراز و نشیبی را سپری کرده است و با این وجود در این زمان کوتاه به جایگاه بالایی رسیده است. با توجه به توصیه تحلیلگران بازارهای مالی بهتر است بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود را به بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال اختصاص بدهید.

نحوه خرید ارزهای دیجیتال

شما می‌توانید با ثبت‌نام در صرافی های معتبر معامله ارزهای دیجیتال را شروع کنید. واریز آنی ریالی، خریدوفروش با تومان و تتر(دلار)، استفاده از حد ضرر، اعلان‌های تغییر قیمت، پورتفوی سود و زیان، تنوع شبکه انتقال ارز دیجیتال، آدرس منحصربه‌فرد کیف پول و انجام سریع سفارش بخشی از امکانات صرافی مجاز در کشور است.

 

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (بررسی خرید ارزهای دیجیتال)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب