اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

مرکز یونیننس uninance

انجمن چندملیتی یونیننس

موضوع : بررسی صرافی های معتبر و ویژگی های آن

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک

بررسی صرافی های معتبر و ویژگی های آن

صرافی های ارز دیجیتال قطب داد و ستد ارزهای دیجیتال هستند. آنها مانند بانک های آنلاینی هستند که با بازار بورس درهم آمیخته اند. فقط به جای بررسی حساب و کارگزارانی که لباس های گران قیمت پوشیده اند، کیف پول های دیجیتالی ارائه می دهند که از فناوری بلاک چین پشتیبانی می کند.

امروزه صدها صرافی ارز دیجیتال وجود دارد و انتخاب بهترین و معتبرترین آنها کار راحتی نیست. هر صرافی هدفی متفاوت از بقیه دارد و بازار مشتریان متفاوتی را نشانه می گیرد. پس با دانستن ویژگی های یک صرافی معتبر ارز دیجیتال، می توانید بهترین آنها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

آیا می خواهید از ارز فیات برای خرید بیت کوین استفاده کنید؟ آیا دنبال راهی برای سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال کمتر شناخته شده می گردید؟ یا شاید هم فقط دوست دارید بیت کوین هایتان را بین والت ها رد و بدل کنید. پس بنابراین برای دانستن اینکه کدام یک از صرافی ها معتبر و مناسب نوع فعالیت شما است در ادامه گزارش یونیننس همراه ما باشید.

چگونه صرافی معتبر ارز دیجیتال را تشخیص بدهیم؟

بهترین صرافی های ارز دیجیتال شهرت خوبی در جامعه دارند، کارمزد کمی می گیرند، فرایند احراز هویت راحتی دارند و ترکیب مناسبی از ویژگی ها را جهت تسهیل خرید و فروش ارائه می دهند. احتیاجات شما به طرح سرمایه گذاری ارز دیجیتال تان بستگی دارد اما موارد زیر بدون در نظر گرفتن نوع سرمایه گذاری شما، کاملا مهم و قابل توجه هستند.

کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک

ویژگی های صرافی معتبر ارز دیجیتال

شهرت

این صرافی چقدر قابل اعتماد است؟ آنها قرار است احتمالا حجم زیادی از پول شما را اداره کنند و همچنین به اطلاعات شخصی شما دسترسی خواهند داشت. قبل از ثبت نام در یک صرافی، ابتدا از قانونی بودن آن مطمئن شوید. نظرات کاربران را بخوانید، دیدگاه و وبسایت های مرتبط را برای تحلیل آن صرافی مطالعه کنید. قطعا به یک یا دو داستان ترسناک برخورد می کنید اما هرچقدر که نظرات مثبت بیشتر از نظرات منفی شوند، سراغ جای خوبی رفته اید.

کارمزد

این صرافی به ازای هر تراکنش چه مقدار کارمزد می گیرد؟ صرافی های معتبر کارمزد دریافتی خود را با زبان ساده و درست در جلوی چشم کاربران اعلام می کنند. میزان کارمزد صرافی ها به نوع تراکنش و منبع مالی بستگی دارد اما هرچیزی که زیر 3درصد باشد قابل قبول تلقی می شود. همچنین باید مراقب کارمزدهای برداشت پنهانی هم باشید. برخی از صرافی ها به ظاهر کارمزد کمی دریافت می کنند اما با کارمزدهای بالای برداشت از حساب، ضرر خود را جبران می کنند.

روش های پرداخت

چگونه می توانید پول را به والت مجازی تان انتقال دهید؟ بعضی از صرافی ها خدماتشان به تراکنش های سکه به سکه محدود می شود اما دیگر صرافی ها به شما اجازه می دهند که پول فیات را از طریق حساب بانکی، کارت اعتباری و یا حواله انتقال دهید.

فرآیند احراز هویت

بیشتر صرافی ها قبل از اینکه به شما امکان تراکنش مالی بدهند، شما را ملزم به پر کردن فرم احراز هویت می کنند. خصوصا اگر شما یک کارت اعتباری و یا حساب بانکی را هنگام افتتاح والت اعلام کرده باشید. این فرآیند شامل ارسال عکس پاسپورتتان به همراه نام، آدرس و شماره تلفن است. درضمن تاخیرهای طولانی در ارسال تاییدیه احراز هویت امری غیرمعمول نیست.

محدودیت های جغرافیایی

همه ی صرافی ها نمی توانند تمام تراکنش های جهانی را پوشش دهند هر ویژگی ای نیز در تمامی مناطق در دسترس نیست. قبل از ثبت نام در صرافی مورد نظر مطمئن شوید که تمامی دسترسی های خرید و فروش را داشته باشید.

امینت

یک صرافی معتبر ارز دیجیتال برای حفظ امنیت حساب شما ویژگی های امنیتی استاندارد را به کار می گیرد. برخی از آنها برای افزودن امنیت بیشتر به پول و همچنین هویت شما، سرویس هایی مانند اس ام اس تاییدیه و کپچاهای پیچیده ارائه می دهند.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال: فیات به ارز دیجیتال

اگر در دنیای رمز ارزها تازه وارد هستید، به صرافی مطمئنی نیاز دارید که خدمات تراکنش فیات ارائه دهد. این بدین معنی ست که شما می توانید یک حساب بانکی یا کارت اعتباری را به حساب خود لینک کرده و از ارزهای فیات مانند دلار، یورو، پوند و … برای خرید آلت کوین ها استفاده کنید. صرافی هایی که به این شکل عمل می کنند، معمولا کارمزدی بیشتر از کارمزد تبدیل رمز ارز به رمز ارز دریافت می کنند. و شما هم برای تجارت ملزم به طی کردن فرآیند احراز هویت سخت گیرانه ای خواهید بود.

کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک

نتیجه گیری

همان طور که مطالعه کردید در متن بالا برای شما ویژگی های یک صرافی خوب را عنوان کردیم و به طور مفصل به شرح هر یک پرداختیم . البته این موارد تنها برخی از معیارهای اصلی یک صرافی خوب بودند می توان معیارهای دیگری را هم عنوان کرد .

اما موضوعی که حائز اهمیت است و شما باید بدانید این است که بیش تر از هر چیز شما باید صرافی را برای انجام معاملات خود انتخاب کنید که تطابق بیشتری با نیاز ها و خواسته های شما داشته باشد .

ممکن است هر فرد خواسته ها و انتظاراتی که از یک پلتفرم ارز دیجیتال دارد با فرد دیگر متفاوت باشد به همین خاطر نمی توان یک صرافی بین المللی یا داخلی را به عنوان یک صرافی خوب معرفی کرد و افراد را تشویق به عضویت و فعالیت درون آن صرافی کرد .

ممکن است یک اکسچنج برای شما بسیار مفید و خوب باشد و بتواند به تمام نیازهای شما پاسخ دهد اما ممکن است همین اکسچنج برای شخص دیگر اصلا مفید نباشد و نتواند نیازهای وی را برطرف کند .

وقتی ما می گوییم قبل از انجام هر گونه اقدام در این عرصه در ابتدا به مطالعه و تحقیق بپردازید و حتی بارها و بارها در مقالات مختلف درون این وب سایت هم به آن اشاره کرده ایم به این دلیل است که عده ای به این توضیح اعتنا نمی کنند و بیش تر به دنبال این هستند که از افراد مطلعی که در حوزه فعالیت می کنند کمک بگیرند درست است که این کار هم کار بدی نیست اما این هم درست نیست که شما کور کورانه فقط به پیشنهاد دیگران عمل کنید بهتر است بتوانید با دانش و اطلاعاتی که دارید این توصیه ها و پیشنهادات را تجزیه و تحلیل نمایید و در پایان بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید .

یکی از راه حل هایی که می توانیم به شما عزیزان معرفی کنیم این است که در ابتدا سعی کنید برای خود یک برنامه ی دقیقی از سرمایه گذاری که می خواهید انجام دهید و تمامی نیاز ها و خواسته های خود تهیه کنید و سپس با مطابقت دادن آن ها با ویژگی های ارزهای دیجیتال و صرافی ها گزینه ای را انتخاب کنید که شباهت بیشتری با برنامه ی شما دارند یا به عبارت بهتر در پلتفرمی عضو شوید که بتواند نیازهای شما را بهتر پاسخ بدهد .

 

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: