اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : پیش‌بینی قیمت بازار طلا و دلار

پیش‌بینی قیمت بازار طلا و دلار

به گزارش گروه خبری یونیننس،بازار دلار روند نزولی را در پیش گرفته است و قیمت طلا نیز متاثر از آن کاهش داشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۳۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار معامله گشت و بررسی ها حاکی از روند نزولی قیمت طلا در بازار دارد. سکه طرح قدیم نیز به مرز ۱۴ میلیون تومان رسید و هشت هزار تومان نسبت به روز گذشته رشد داشت.

ثبات در قیمت طلا

فلاحیان، کارشناس بازارهای مالی اظهار کرد: بازار طلا و سکه با دلار وابستگی نزدیکی دارد و در روزهای آینده بازار باثباتی را شاهد خواهیم بود، اگرچه بازار طلا به دلیل ریزش قیمت‌های جهانی، انس طلا و حبابی که روی قیمت طلا وجود دارد نوسانات بیشتری داشته باشد.

کم شدن تقاضا برای خرید طلا

معامله‌گران معتقدند که تقاضا برای خرید طلا در بازار کاهش داشته است و مردم بیشتر به دنبال خرید طلای دست دوم دارند و کمتر با نیت سرمایه‌گذاری طلای نو می‌خرند. چون این گروه معتقدند که کارمزد خرید طلای نو بسیار بالاست و طلا برای سرمایه‌گذاری گزینه چندان مطلوبی به نظر نمی رسد، علاوه براین همزمان با افزایش قیمت طلا، بازار شاهد کاهش تقاضا بود. چون مصرف طلا به خصوص در بین برخی از بخش‌های جامعه به شدت کم شده است. آن گروهی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، کمتر به مصنوعات نو تمایل دارند و عده محدودتری در مقایسه با قبل، طلا می‌خرند.

 

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (پیش‌بینی قیمت بازار طلا و دلار)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب