اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

مرکز یونیننس uninance

انجمن چندملیتی یونیننس

موضوع : CFA چیست و چگونه تحلیلگر خبره مالی شویم؟

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک تحلیلگر خبره cfa سرمایه گذاری در بازار خودرو تحلیلگری بازار خودرو معاله گری در بازار رمزارز و فارکس تحلیل بازار مسکن

CFA چیست و چگونه تحلیلگر خبره مالی شویم؟

مدرک دوره CFA یا تحلیلگر خبره مالی و سرمایه گذاری به عنوان یکی از کاملترین و شناخته شده ترین مدارک جهت سرمایه گذاری و کنترل امور مالی است که بسیاری از افراد برای داشتن رویکرد های بهتر مدیریتی نیاز دارند از آن اطلاعات درستی داشته باشند. این مدرک برای افرادی که می خواهند در زمینه سرمایه گذاری در بازارهای مختلف هستند نیاز است تا آن ها را به یک تجزیه و تحلیل گر درست امور مختلف در شرایط مختلف تبدیل کند.

آزمون CFA چیست؟

یک تحلیلگر خبره مالی و سرمایه گذاری این توانایی را دارد که گزینه های مختلف مالی را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین گزینه های سرمایه گذاری را همراه با برنامه ریزی دقیق به مدیران ارشد اعلام کند.

 شرایط لازم برای دریافت مدرک CFA چیست؟

 این آزمون دارای ۳ سطح زیر است :

  • آزمون سطح یک :

در این آزمون، فرد مورد نظر از نظر ابزارهای مورد استفاده برای ارزیابی سرمایه گذاری و مدیریت، و همچنین دانش آنها در مورد طبقات مختلف دارایی، اوراق بهادار، بازار و اخلاق نامه موسسه CFA، مورد آزمون قرار داده می شود.

  • آزمون سطح دو :

در این مرحله تمرکز روی ارزش دارایی بررسی می شود.

  • آزمون سطح سه :

این آزمون تمرکز بر مدیریت و تجزیه و تحلیل است.

کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک تحلیلگر خبره cfa سرمایه گذاری در بازار خودرو تحلیلگری بازار خودرو معاله گری در بازار رمزارز و فارکس تحلیل بازار مسکن

چه کسانی باید در آزمون‌های CFA شرکت کنند؟

آزمون­‌های CFA بسیار دشوار است.طبق گزارشات موسسه CFA، کمتر از 50 درصد داوطلبین می­‌توانند در هر سه آزمون این دوره موفق شوند. با این حال کسی که موفق به کسب مدرک خبرگی مالی شود، تقریبا می­‌تواند در همه مشاغل حرفه­‌ای در حوزه مالی در دنیا کار کند.

متخصصان امور مالی: چنانچه در حال حاضر در حوزه فعالیت­‌های مالی مشغول به کار هستید، مدرک CFA می­‌تواند موقعیت شغلی شما را تثبیت کند و به پیشرفت شما در مشاغلی همانند تحلیل­گر، مدیریت دارایی­‌ها، متخصص مالی، سرمایه­‌گذار بانکی و دیگر مشاغل، کمک می­‌کند. برای گذراندن این دوره و گرفتن مدرک، 48 ماه تجربه شغلی مرتبط لازم است.

دیگر تخصص‌­ها: متخصصین غیر سرمایه­‌گذار همانند وکلا و حسابداران نیز به دنبال مدرک CFA هستند. این یک مهارت فنی تکمیلی است که تخصص شما را در کسب‌‌و‌کارتان افزایش داده و شما را برای نقش‌های مدیریتی آماده می‌کند. نزدیک به 7 درصد از دارندگان مدرک CFA مدیران اجرایی هستند.

دانشجویان: شما مجبور نیستید با ورود به دوره CFA یک کارمند حرفه‌­ای شوید. اگر پول و زمان کافی دارید، مدرک CFA در رزومه شما بسیار ارزشمند است. یا اگر در یک جایگاه شغلی خاص در حوزه امور مالی قرار دارید، این مدرک به شما کمک خواهد کرد.

چگونه به یک CFA یا تحلیلگر خبره مالی و سرمایه گذاری تبدیل شویم؟

مدرک دوره CFA یا تحلیلگر خبره مالی و سرمایه گذاری که توسط یونیننس به شما داده می شود بعد از گذرانده یک دوره شامل مباحث مختلف، سمینار، کنفرانس و … به شما داده می شود. در صورتی که شما امتحانات این دوره را با موفقیت طی کردید می توانید مدرک را دریافت کرده و از آن برای بهبود شرایط کاری دریافت کنید. برای موفق شدن در آزمون CFA یا تحلیلگر خبره مالی و سرمایه گذاری باید در دوره های آموزشی این مبحث شرکت کنید.

همان طور که متوجه شدید برای موفقت در این آزمون باید مهارت های مختلفی داشته باشید و مهمتر از همه این که به خوبی از آن ها استفاده کنید. در بسیاری از شرایط افراد دارای مهارت های اختصاصی خوبی هستند اما تنها به این دلیل که نتوانسته اند به درستی آن ها را به نمایش بگذارند شرایط خوب را از دست داده اند. در این دوره های آموزشی تکنیک های مختلف به شما آموزش داده می شود تا بتوانید در مدت زمان معین به خوبی بهترین خود را به نمایش بگذارید.

چرا مدرک CFA بگیریم؟

1- آینده کاری بهتر:  شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی برای پرکردن پست‌های شغلی به دنبال داوطلبانی هستند که با فرهنگ مالی آشنایی دارند. در چنین فضای رقابتی، دارندگان مدرکCFA با نشان دادن تخصص خود در مدیریت سرمایه و تحلیل‌های مالی مزایای بیشتری نسبت به دیگران دارند.

2-  اعتبار حرفه ای : به نقل از فایننشیال تایمز ،در حال حاضرCFA به دلیل دقت زیادش جزء استاندارهای طلایی وال استریت است. همچنین با وجود دارندگان مدرک CFA در بیش از 145 کشور در سرتاسرجهان و کارفرمایانی که راغب به استخدام آنها در هرکجای دنیا هستند، CFA به یک تخصص جهانی تبدیل شده است.

مزایای داشتن مدرک CFA چیست؟

  • شرکت در دوره CFA اطلاعات دانش مالی شما را تکمیل می کند.

اگر تصمیم دارید که در بلند مدت و البته به صورت موفقیت آمیز در زمینه امور مالی فعالیت داشته باشید، دادن امتحان CFA و تحصیل در دوره آموزشی آن یک راه عالی برای اطمینان از داشتن دانش قوی و مهارت های فنی است. برنامه و دوره CFA جهت پوشش همه چیز طراحی شده است منظورم تمام چیز هایی است که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در زمینه امور مالی و سرمایه گذاری ارتباط دارند.

هنگامی که به سطح ۲ آزمون می رسید، به جزئیات بیشتری در مورد امور مالی پرداخته می شود. در سطح ۳، خیلی تخصصی تر به امور مدیریتی پرداخته می شود. امتحان همچنین فرم مقاله را برای تضمین تست در یک سطح دقیق تر و عمیق تر اضافه می کند.

  • ارتباطات شما گسترده می شود.

در سطح ۱۴۵ کشور حدود ۱۲۸ هزار تحلیلگر خبره مالی و سرمایه گذاری وجود دارد. بنابراین شرایط ایده آلی برای شما فراهم است تا بتوانید با افراد فعال در این زمینه در ارتباط باشید.

  • بهره بردن از شرایط حقوقی بالاتر :

داشتن این مدرک می تواند نشان دهنده توانایی های شما باشد. به همین دلیل احتمال این که چه کمپانی های بزرگ و چه بزرگ خواستار استفاده از استعدادهای شما باشند. همین مسئله باعث می شود شما حقوق بیشتری دریافت کنید چرا که بسیاری از افراد تکنیک هایی که شما بلد هستید را نمی دانند. بر اساس بررسی های که در سطح جهان انجام شده است، حقوق این افراد حدود ۵۰ درصد از سایرینی که در این زمینه بدون داشتن مدرک CFA فعالیت می کنند بیشتر است.

همراهان عزیز با توجه به مزیت هایی که شرکت در دوره CFA در اختیار شما قرار می دهد حتما در نظر داشته باشید که برای تضمین موفقیت کاری کنید، در این دوره های آموزشی شرکت نمایید. اگر در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با مشاوران یونیننس در ارتباط باشید.