اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : نوسازی خودروهای فرسوده توسط ایران خودرو

نوسازی خودروهای فرسوده توسط ایران خودرو

مدیر بازاریابی ایران‌خودرو اظهار داشت: براساس معیار ستاد مدیریت حمل و نقل کشور، خودروهای سواری تولیدی سال 1385 و قبل از آن که موفق به دریافت معاینه فنی نشوند، فرسوده شناسایی شده‌اند و می‌تواند در طرح نوسازی که در برنامه‌های فروش ایران‌خودرو به اجرا گذاشته می‌شود، شرکت نمایند.

به گزارش گروه خبری یونیننس

علیرضا اسگویی گفت: مشتریان می‌توانند هم‌زمان با اجرای طرح فروش محصولات ایران‌خودرو با ورود به سایت فروش اینترنتی esale.ikco.ir، پس از تعیین نوع خودرو درخواستی، اطلاعات خودرو فرسوده خود را ثبت کنند. بعد از ثبت نام و ورود اطلاعات مورد نظر توسط مشتری، استعلام از ستاد حمل و نقل سوخت کشور گرفته می‌شود و پس از تایید این اطلاعات، در فرآیند قرعه‌کشی قرار می‌گیرد.

به هر کد ملی یک خودرو تعلق می‌گیرد

بعد از اعلام نتایج و تایید آن توسط نهادهای ذیربط، خودرو فرسوده تحویل مراکز اسقاط شده و نامه تایید آن برای ثبت نام نهایی به ایران‌خودرو ارسال و مشتری با توجه به قیمت روز ثبت‌نام خودرو به واریز وجه اقدام می‌کند. افرادی که بنابر تشخیص ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور مشمول این طرح هستند و می‌توانند برای به ثبت نام اقدام کنند، در این طرح  به هر کد ملی یک خودرو تعلق می‌گیرد.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (نوسازی خودروهای فرسوده توسط ایران خودرو)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب