اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : رونمایی از خودروی جدید ایران خودرو

رونمایی از خودروی جدید ایران خودرو

با اعلام گروه خودروسازی پروژه TF۲۱ ایران خودرو روز سه شنبه ۲۶ مهرماه رونمایی می شود. مدل مفهومی TF۲۱ در ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ به تایید مدیرعامل ایران خودرو رسید.

به گزارش گروه خبری یونیننس

مدیرعامل ایران خودرو در خصوص قیمت و زمان عرضه ماشین خودرو TF۲۱ این شرکت گفته بود: این محصول جدید با قیمت ۱۸۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود اما پیش از این، منوچهرمنطقی، معاون وزارت صمت، قیمت این خودرو را حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرده بود.

خودروی جدید نسخه بهینه‌سازی‌شده و ارتقایافته TU۵ است

طبق اطلاعاتی که گروه خودروسازی ایران خودرو منتشر کرده است، سری اول TF۲۱ با پیشرانه TU۵P (پلاس) تولید و عرضه خواهد شد. این موتور که در حال حاضر زیر کاپوت تارا قرار دارد، مدل ایرانی‌شده EC۵ پژو است که در پژو ۳۰۱ استفاده شده و نسخه بهینه‌سازی‌شده و ارتقایافته TU۵ است که قبلا در پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ و پژو پارس ایران خودرو به کار رفته بود.

پیشرانه TU۵ پلاس حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد. البته این پیشرانه ۱.۶ لیتری در تارا ایران خودرو ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور دارد. حداکثر سرعت خودرو موتور TU۵P به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و در ۱۲.۵ تا ۱۳ ثانیه، ۰ تا ۱۰۰ را پر می‌کند.

 

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (رونمایی از خودروی جدید ایران خودرو)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب