اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : استقبال ارمنستان از خودروهای ایرانی

استقبال ارمنستان از خودروهای ایرانی

رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: ارمنستان سفارش ۲۰۰ دستگاه خودرو از ایران را داشته است که این خودروها در حال ارسال شدن هستند. هیأت هفت نفره پارلمانی ارمنستان با حضور در تهران با وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران دیدار کردند.

به گزارش گروه خبری یونیننس

رضا فاطمی امین وزیر صمت در این دیدار با استقبال از ایجاد توسعه تجارت با ارمنستان بیان کرد: آماده توسعه تجارت با ارمنستان، ایجاد خط تولید لوازم خانگی و خودرو در ارمنستان هستیم.

لازم به ذکر است در این دیدار علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت نیز به اقدامات انجام شده دو کشور برای کاهش عوارض جاده‌ای اشاره کرد و اظهار کرد: بزودی شاهد تغییراتی در این زمینه خواهیم بود.

 تفاهمنامه همکاری بین ایران و ارمنستان

همچنین ایشان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری شرکت‌های ایرانی و ارمنی جهت حضور مشترک در بازار روسیه و توزیع کالا اظهار کردند: مرکز تجاری ایران در ایروان آماده بهره برداری است و طی ۲ هفته آینده افتتاح می گردد.

همچنین گئورگ بابویان ضمن اعلام آمادگی ارمنستان برای برطرف سازی هرگونه موانع توسعه تجارت با ایران اظهار کرد: خوشحالیم که این علاقه در طرف ایرانی نیز وجود دارد و امیدواریم با کاهش و اصلاح جاده‌ای جهت ترانزیت کالا، تبادلات تجاری ایران و ارمنستان افزایش یابد.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (استقبال ارمنستان از خودروهای ایرانی)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب