اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : حذف نشان تویوتا توسط شرکت ژاپنی

حذف نشان تویوتا توسط شرکت ژاپنی

به گزارش گروه خبری یونیننس، تویوتا کرولا 2023 با صفحه نمایش بزرگتر و هیبریدی ارتقا پیدا کرده و در ژاپن عرضه شد. این خودروی جدید تویوتا دیگر آرم تویوتا را در جلوی خود ندارد و به جای آن یک «C» بزرگ دارد و در درب عقب نشان تویوتا دیده می شود، و جلو و عقب این خودرو نشان های آبی وجود دارد که نشان دهنده برقی بودن این خودرو است.

قابلیت های تویوتا کرولا

نسل دوازدهم کرولا از سال 2018 به بازار آمد و اکنون این خودرو آپدیت شده است. کرولا با پیشرانه هیبریدی 1.8 لیتری دارای یک موتور الکتریکی بهبود یافته است. علاوه بر این، رنگ های بدنه جدیدی عرضه شده و همچنین برخی از جزئیات بیرونی آپدیت شده اند. مشتریان ژاپنی می توانند به سیستم لمسی 10.5 اینچی همراه با اطلاعات و سرگرمی جدید با Apple CarPlay بی سیم وصل شوند. با هزینه اضافی، Wi-Fi نیز در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این دارای سنسورهای پارک جلو و عقب هستند. مجموعه گسترده‌ای از کیت ایمنی با تغییر سال مدل ارائه می‌شود و سیستم کمکی رانندگی را اضافه کرده که به راننده کمک می‌کند از نزدیک شدن بیش از حد به عابران پیاده، دوچرخه‌ها و وسایل نقلیه پارک شده با هدایت خودکار و اعمال ترمز، جلوگیری نماید.

ارتقا سیستم ایمنی تویوتا کرولا2023

کرولا 2023 ویژگی‌های ایمنی را حتی پس از خرید خودرو نیز بهبود می بخشد و سیستم ایمنی اکنون می تواند عابران پیاده در حال عبور هنگام گردش به راست یا چپ را نیز شناسایی کند.

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (حذف نشان تویوتا توسط شرکت ژاپنی)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب