اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : خروج 58 خودرو لوکس از مزایده

خروج 58 خودرو لوکس از مزایده

به گزارش خبرگذاری یونیننس، رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: با حکم رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، این مزایده با حضور نماینده حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور مزایده برای ۱۰۴۰ دستگاه خودرو برگزار شد.

خروج خوروها از مزایده با نظارت کارشناسان دادگستری

رئیس سازمان اموال تملیکی اشاره کرد: استان‌های بوشهر، خوزستان، تهران و …، جزو استان‌هایی بودند که امکان بازدید را داشتند. همچنین کارشناسی خودرو‌ها توسط کارشناسان رسمی دادگستری صورت گرفت و در طول کارشناسی، ۵۸ دستگاه خودرو به علت داشتن مغایرت در اطلاعات از لیست مزایده با نظارت مسئولان از مزایده خارج شد.

رکورد تاریخی بازدید از سامانه تدارکات الکترونیکی

در نهایت ۹۸۲ خودرو به ارزش ۱۸۰۹ میلیارد تومان قیمت پایه کارشناسی شد. در این مزایده تعداد بازدیدکنندگان از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت رکورد تاریخی به جا گذاشت و بیش از ۲ میلیون و ۱۸۷ هزار نفر از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بازدید نمودند که عمده بازدید‌ها هم به دلیل برگزاری همین مزایده بود.
وی در پایان اظهار کرد: به دلیل احتمال تبانی در روند برگزاری مزایده، تصمیم بر حضور نماینده حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و نمایندگان بازرسی کل کشور و … گرفته شد تا احتمال بروز هرگونه تبانی منتفی گردد و امکان تبانی نباشد پس تمامی شبهات در خصوص احتمال تبانی کاملا منتفی می باشد.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (خروج 58 خودرو لوکس از مزایده)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب