اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

5/5
UNINANCE
خبرهای اقتصادی یونیننس

موضوع : آغاز واردات خودرو از هفته آینده

آغاز واردات خودرو از هفته آینده

سید رضا فاطمی‌امین وزیر صمت با بیان اینکه از هفته آینده ‌واردات خودرو آغاز می‌گردد، اظهار داشت: نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می‌گردد.

بنابر گزارش خبرگزاری یونسننس، وزیر صمت در بازدید مراکز تولیدی گلستان با ذکر اینکه مصوب واردات خودرو نهایی شده است، اذعان داشت: ‌بیش از ۳۰۰ کسب‌وکار تقاضای ورود خودرو را داشتند که بعضی از این شرکت‌ها شرایط ورود خودرو را ندارند و در حال پایش شرایط کسب‌وکارها هستیم و بعد از این مرحله شرکت‌هایی که شرایط واردات دارند معرفی ‌می شوند.

بررسی شرکتهای واجد شرایط برای واردات خودرو

ایشان همچنین با بیان اینکه ‌پالایش این افراد براساس آیین‌نامه واردات خودرو مصوب دولت انجام می‌گردد، اضافه کرد: تا هفته آینده شرایط افراد بررسی شده و نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می‌گردد.

‌ایشان درباره واحدهای تولید نیز بیان کردند: سرمایه در گردش و مواد اولیه و تولید سه مؤلفه است که وزارتخانه دنبال می‌کند و سال گذشته واحدهای فولاد مدنظر ما بود که بدون هیچ مشکلی و بدون سهمیه‌بندی مواد اولیه در اختیار این واحدها قرار داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بخش پتروشیمی برنامه ای داریم که با هماهنگی وزارت نفت تاکنون مشکلی در این بخش نداشته باشیم و در اکثر واحدها در این بخش رشد تولید را داشتیم و برنامه ما افزایش تولید و کنار آن تسریع در روند تولید می باشد.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank:

آخرین اخبار :

خبر اقتصادی به گزارش پایگاه خبری یونیننس : (آغاز واردات خودرو از هفته آینده)
این خبر در پایگاه و ارشیو حقوقی و تبلیغات اقتصادی یونیننس ثبت شد.

فهرست مطالب

فرم تماس سریع:

فهرست مطالب