اطلاعیه مهم : آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تحلیل بازار رمز ارز با حضور کمپانی BITMAIN در ایران .

مرکز یونیننس uninance

انجمن چندملیتی یونیننس

موضوع : سرمایه گذاری در بازار خودرو و کسب درآمد

تاریخ امروز: [wikiwordpress]
کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک تحلیلگر خبره cfa سرمایه گذاری در بازار خودرو تحلیلگری بازار خودرو

سرمایه گذاری در بازار خودرو و کسب درآمد

سرمایه گذاری در خودرو ابعاد مختلفی دارد. خرید خودرو برای گران‌تر شدن سطحی‌ترین روشی است که برای کسب سود در این بازار وجود دارد. با توجه به محدودیت‌های جدید برای خرید خودروهای نو از سوی دولت، استفاده از این فاکتور در سرمایه‌گذاری در بازار خودرو نیز از بین رفته است. با این تفاسیر سرمایه گذاری در خودرو چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ 

تحلیلگری بازار خودرو، خرید خودروهای کارکرده داخلی و خارجی به قصد کسب سود، تعمیر و صافکاری خودروهای رنگ و رو رفته با مشخصات فنی سالم و بازار اجاره خودرو ازجمله روش‌هایی هستند که می‌توانید در بازار خودرو از آن‌ها برای کسب سود بهره ببرید. این موارد نشان می‌دهد که بازار خودرو بسیار جذاب‌تر و گسترده‌تر از آنی است که کاربران تصور دارند.

بازار خودرو بازار ناشناخته ها

خودرو وسیله‌ای است که امروزه در هر خانه‌ای چند مدل آن دیده می‌شود. بیشتر از اینکه با مشکل کمبود خودرو در ایران روبرو باشیم با مشکل کمبود فضای پارک در شهرهای بزرگ برای آن روبرو هستیم.

اما برخلاف بازارهای دیگر سرمایه‌گذاری این بازار ناشناخته باقی ‌مانده است. برای مثال اگر از خود شما در حال حاضر درباره سودهای رایج در سرمایه گذاری در سکه، سرمایه گذاری در بورس، سرمایه گذاری در ارز و حتی سرمایه گذاری در مسکن بپرسیم، تا حدودی با اطلاعات دست و پا شکسته و بعضاً هم دقیق می‌توانید پاسخ دهید. اما بازار خودرو چطور؟

این بازار بیشتر جولانگاه افراد حرفه‌ای‌تر شده و افرادی که به‌تازگی قصد سرمایه‌گذاری دارند کمتر به سمت بازار خودرو کشیده می‌شوند. همین امر باعث شده تا فضا برای رشد در این بازار وجود داشته باشد. کسب سودهای منطقی و تضمین شده مهم‌ترین ویژگی است که در بازار خودرو می‌توانید انتظار داشته باشید.

برخلاف سایر بازارهای سرمایه‌گذاری، سرمایه گذاری در خودرو بسیار مطمئن‌تر و با حاشیه سود معقولی است. بر فرض اینکه شما سلطان خودرو نیستید و در حد معقول می‌توانید وارد این بازار شوید، سودهای حاصل از آن می‌تواند فراتر از نرخ تورم رشد نماید و کسب‌وکار خوبی برای شما باشد. اما لازمه آن اطلاع از اصول ورود به چنین بازاری است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک تحلیلگر خبره cfa سرمایه گذاری در بازار خودرو تحلیلگری بازار خودرو

مزایای بازار خودرو

قبل از پرداختن به اصول سرمایه گذاری در خودرو لازم است تا مزایای این بازار را در یک نگاه کلی با هم مرور نماییم.

مزایای بازار خودرو
  • گنجایش‌های لازم برای ورود همهاین بازار هنوز استعداد زیادی برای توسعه دارد. از این رو کاربران می‌توانند به راحتی و بدون نگرانی به آن ورود نمایند.
  • استعداد مناسب برای رشدهرچند در سال‌های اخیر قیمت خودروهای داخلی و خارجی رشدهای نجومی داشته‌اند اما شواهد و قرائن حاکی از این دارد که این اعداد نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور دوباره ارتقا خواهند یافت.
  • امکان ورود با سرمایه‌های محدودبرخی از روش‌های سرمایه گذاری در خودرو باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی در این بازار با سرمایه‌های محدود وارد شوید.
  • عدم نیاز به دانش خیلی زیادبرخلاف بازارهای مالی مانند بازار طلا و سکه که حتماً بایستی با تمهیدات و آموزش‌های ویژه به آن‌ها ورود کرد، بازار خودرو برای ورود نیاز به دانش خیلی زیادی ندارد. از این رو به راحتی می‌توانید در این بازار ورود کرده و به کسب درآمدهای ثابت در آن بپردازید.
  • نقد شوندگی مناسببازار خودرو در امروز روز ایران با نقد شوندگی مناسبی روبرو است. در حال حاضر مدل‌های متداول خودرو در بازار ایران با قیمت‌های منطقی در کمتر از چند روز معامله می‌شوند.
 
چه زمانی برای سرمایه‌گذاری در خودرو بهتر است؟

تحلیل بهترین زمان خرید خودروها در ایران رابطه مستقیمی با نرخ ارز در بازار دارد. ثبات و کاهش نسبی قیمت ارز در داخل کشور منجر به کاهش نسبی قیمت خودروهای داخلی و خارجی خواهد شد. از این رو برای انتخاب بهترین زمان برای خرید خودرو باید سراغ تحلیل بازارهای مالی مانند بازار دلار باشید. بنابراین پیشنهاد یونیننس برای شما، دوره های تحلیلگری بازار خودرو است.

خرید چه نوع خودرویی سود بیشتری دارد ؟

خرید خودرو نو برای افزایش قیمت آن‌همان‌طور که توضیح دادیم با چالش‌های قانونی هم روبرو است. از این رو خیلی این رویه را برای سرمایه‌گذاری در بازار خودرو توصیه نمی‌کنیم. اما خرید و فروش خودروهای دست‌دوم در طول یک سال اگر با منطق صورت پذیرد می‌تواند سودی برابر با سود بازار مسکن و حتی بیشتر برای کاربر ایجاد کند. استفاده از بازار خودرو برای کسب سودهای ثابت جذابیتی است که در سرمایه گذاری در خودرو می‌توانید آن را برای خود ایجاد نمایید.

سرمایه گذاری روی خودروی معمولی یا لوکس؟

بازار خودروهای لوکس هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. اما ورود به این بازار نیاز به سرمایه‌های بیشتری دارد. از این گذشته استهلاک چنین خودروهای بسیار بالاتر از خودروهای معمولی است. با همه این تفاسیر افرادی هستند که با یک‌بار خریدوفروش خودروهای لوکس درآمدی برابر با درآمد یک سال یک کارمند به دست می‌آورند. از این رو برای انتخاب بین این دو روش سرمایه‌گذاری در بازار خودرو فارغ از سرمایه اولیه لازم فاکتورهای دیگری مانند محل زندگی خود، محبوبیت خودرو مورد نظر و قیمت آن را در نظر بگیرید.

کریپتوکارنسی ارز دیجیتال رمز ارز یونیننس بلاکچین بهترین آموزشگاه رمزارز آموزش تحلیلگری بازار رمزارز آموزش معامله گری بازار رمزارز بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال بیت کوین تحلیل بنیادی تحلیل فاندامنتال صرافی ارز دیجیتال چین لینک تحلیلگر خبره cfa سرمایه گذاری در بازار خودرو تحلیلگری بازار خودرو

بازدهی در بازار خودرو

نمودارها و آمارها نشان می‌دهد که بازدهی سرمایه گذاری در خودرو برای دوره‌های طولانی چندان بالا نیست. البته مقایسه آن با نرخ تورم می‌تواند همچنان جذاب باشد. در این امکان کسب سودهای مناسب در بازه‌های زمانی کوتاه و رسیدن به برخی درآمدهای ثابت از برخی روش‌های سرمایه‌گذاری در بازار خودرو است که این بازار را همچنان یک بازار جذاب برای بازدهی مناسب برای سرمایه‌گذاران نگه می‌دارد.

رشد قیمت در بازار خودرو به همراه نمودار رشد قیمت در سال های اخیر

 همانطورکه می دانید در برخی از دوره‌ها شاهد رشدهای بیش از ۱۰۰ درصدی نیز قیمت این خودروها هستیم. مقایسه نمودارها با شرایط فعلی بازار خودرو یک واقعیت را در ذهن مخاطب روشن می‌نماید. آن‌هم این است که قیمت خودروها در دوره اول ریاست جمهوری روسای جمهور ایران با ثبات نسبی در قیمت روبرو بوده اما در دوره دوم با جهش‌های فزاینده‌ای روبرو می‌شوند. 

دقیقاً اتفاقی که در سال جدید برای خودروهای داخلی رخ داده و برخی از مدل‌های آن‌ها مانند پراید در سه‌ ماهه نخست سال ۹۹ با رشدهای بیش از ۱۰۰ درصدی روبرو شده‌اند. از این تحلیل زمانی همچنین می‌توانید برای انتخاب بهترین زمان برای خرید خودرو نیز استفاده نمایید.

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: